File niet te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fvds

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2003
Berichten
396
Een file binnengehaald van Kazaa.
Is met explorer niet meer te verwijderen, renamen of te verplaatsen.
De boodschap verschijnt dan dat de file door een andere toepassing wordt gebruikt.
Alles uitgezet ..... helpt niet.
PC opnieuw opgestart .... help niet.

Wie weet raad.

Groet,
Frank
 
file selecteren en dan shift delete soms doet het wonderen......
 
Hallo Jean,

File heet 'Donald Duck - Ants.avi', maar blijkt bij het openen een tripple X filmpje.

Vergat ik nog te zeggen .... als ik verwijder o.i.d., dan wordt de file op dat moment niet gedownload door een andere Kazaa gebruiker.

Als ik verwijder, rename of verplaats, schiet trouwens de CPU load naar 100% en blijft daar een tijdje.


Groet,
Frank
 
Geplaatst door harmen__666
file selecteren en dan shift delete soms doet het wonderen......


Harmen,

Werkt in dit geval niet.

Groet,
Frank
 
Geplaatst door Ventrue15
Kazaa afsluiten en daarna het bestandje verwijderen.

Ventrue15,

Ook met 'alles uit', dus ook Kazaa uit, is de file niet te deleten.

Groet,
Frank
 
Jammer .......


misschien als je zorgt dat dat het enige file is dat in die map zit en je vervolgens de hele map weg gooit.
Daarna weer een nieuwe map aanmaken met de zelfde naam.
 
hoi,

ie zit dus in "my shared folder", ik heb dit nog nooit gehoord.........

greetz

jean
 
Ja kan bestanden die dwl van kaaza beter maar in een aparte map plaatsen, ik heb dat ook wel ens gehad met een virus dat van kaaza afkwam ik kon enkel die hele map verwijderen, maar stel dat het in een belangrijke map staat met wel meer dan 1000 MP'3 dan ben je ze toch kwijd volgens mij aangezien dat bestand niet los te verwijderen is.....
 
en heb het via de opdrachtprompt geprobeerd? Start, alle programma's, bureau accessoires? Dan del (naamfile).avi? (moet Kazaa e.d. uiteraard uitstaan)
 
Laatst bewerkt:
Opstarten in veilige modus, dan verwijderen.

Werkt dat ook niet, dan opstarten in DOS met bootflop en dan verwijderen.

Maar ik zie de link van Pieter ook wel werken.....
 
Geplaatst door verhoog


Maar ik zie de link van Pieter ook wel werken.....

Ik heb nog nooit meegemaakt dat hij bij KaZaa-downloads die dit gedrag vertoonden niet werkte. :)
De file verplaatsen helpt ook wel eens (als explorer niet naar 100% CPU gebruik schiet). In DOS lukt ook vast wel, maar is zo omslachtig.

Groetjes,

Pieter
 
Ik ben aan de slag met de tip van Pieter Arntz.

Nu schiet mijn ms dos kennis tekort.
Ik geef op de prompt 'cd d:\kazaa transit', waarna de c-prompt weer terug komt
Hoe 'change' ik naar een map op de andere (D) schijf ?

Groet,
Frank
 
in C:\
typ d:

Dan zit je in D:\
typ cd kazaa

Dan ga je naar D:\Kazaa
 
Geplaatst door Pieter Arntz
In DOS lukt ook vast wel, maar is zo omslachtig.
Ach, af en toe is het nog wel eens leuk om wat in Good Old DOS te doen. Sterker nog, er zijn af en toe functies die in DOS heel wat makkelijker en sneller gaan. Nostalgie denk ik....
 
Geplaatst door verhoog

Ach, af en toe is het nog wel eens leuk om wat in Good Old DOS te doen. Sterker nog, er zijn af en toe functies die in DOS heel wat makkelijker en sneller gaan. Nostalgie denk ik....

Net als BBQ. Af en toe lekker ouderwets op een vuurtje je eten bereiden. ;)
Word je op een XP computer dan niet erg beperkt in je mogelijkheden? Even afgezien van het feit dat zijn schijven ook nog NTFS zouden kunnen zijn en je daar weer een extra progje voor nodig hebt.

Groetjes,

Pieter
 
Geplaatst door harmen__666
misschien als je zorgt dat dat het enige file is dat in die map zit en je vervolgens de hele map weg gooit.
Daarna weer een nieuwe map aanmaken met de zelfde naam.

In afwachting van het DOS commando, was ik intussen doorgegaan me de tip van Harmen__666.

Werkt prima. Mooie eenvoudige oplossing !!
Bedankt.


Pieter Arntz ook bedankt voor www.dougknox.com en zijn eigen site ... staan nu bij mijn favorieten.

Groet,
Frank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan