FileDownloader

Status
Niet open voor verdere reacties.

bn2vs

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Dit is een class in vb.net geschreven voor het downloaden van bestanden in de achtergrond. Hij bied een hele hoop easy to use properties en events, regelt alle multithreading volledig zelf, en bied progress statistieken zoals de download snelheid, het aantal gedownloade data, en het percentage van de downloads.

Klik hier voor het code project artiekel over deze class (Engels)

Downloads:
Klik hier om de demo applicatie te downloaden (exe file)
Klik hier om versie 1.0.3 + demo te downloaden (source code)

Versie: 1.0.3
Stabiliteit: Stabiel
Gekende bugs: Geen

Strict: Ja
Explicit: Ja

De demo applicatie downloading 3 bestanden
viewtopic.php

De demo applicatie die de grote van de bestanden berekend
viewtopic.php

Laatst bewerkt:
Die 2 de had ik net nodig dankje

Ze werken allebij niet

ik heb VB6 en VB2005.net

Laatst bewerkt:
Die 2 de had ik net nodig dankje

Ze werken allebij niet

ik heb VB6 en VB2005.net

Eeyk, geen idee of je het er om doet, maar ik erger me gwn aan die post...
Als je ook gewoon state dat die niet werkt heb ik niet echt veel zin om je te helpen.

Ik wouw alleen maar Zeggen dat er foutjes in zaten niet wetend dat je gelijk gaat flippen. :confused:

Hey,

Zeggen 'het werkt niet' is zeker niet hetzelfde als zeggen 'er zitten fouten in', en als je fouten vind is het ook leuk dat je zecht welke dat zijn, anders heeft niemand er iets aan.

Dus wat er er vekeerd volgens jou?

Cheers
BN

Kijk bijlagen voor de fouten :eek: ja fouten..
Maar de volgende keer zal ik je Maar niet wijzen op de fouten je reageert zo relax

Bijlagen

• r4.jpg
    r4.jpg
    95,8 KB · Weergaven: 170
Laatst bewerkt:
Hey,

Dat zijn geen fouten, dat is gewoon vb9, en als je die met vs2005 opent word die gelezen als vb8. Wat je kan doen is ofwel openen met vs2008, of wat kleine dingen aanpassen zodat het met vb8 ook werkt, of aan iemand vriendelijk vragen de assembly te compilen met vb2008 zodat je die aan je project kan toevoegen als reference :)

Maar in elk geval, een deel van die vb9 specifieke dingen zijn eruit in 1.0.2, zal ik binnenkort uploaden :)

Cheers

Oke Dan weet ik dat ook weer Deze versie van VB2005 is erg oud all weer ik heb hem 2 jaar geleden Gekocht "Gekocht" Bij Microsoft Download shop.
:cool:

Zo oud is die niet - en de meeste projecten zou je er mee moeten kunnen openen (en mijn vb.net versie ZOU je ook MOETEN KUNNEN openen, maar dat is fout van mijn kant :confused:) die c# versie daar heb je zowiso .Net 3.0 of hoger voor nodig, dus vs2008.

Okay, het werkt hier zupah, maar krijg af-en-toe een error:
See the end of this message for details on invoking
just-in-time (JIT) debugging instead of this dialog box.

************** Exception Text **************
System.OverflowException: Arithmetic operation resulted in an overflow.
at Leechr_Download_Client.Form1.downloader_ProgressChanged() in Form1.vb:line 74
at Leechr_Download_Client.Form1._Lambda$__3(Object a0, EventArgs a1) in Form1.vb:line 0
at Leechr_Download_Client.Bn.Classes.FileDownloader.bwgDownloader_ProgressChanged(Object sender, ProgressChangedEventArgs e) in FileDownloader.vb:line 263
at System.ComponentModel.BackgroundWorker.OnProgressChanged(ProgressChangedEventArgs e)
at System.ComponentModel.BackgroundWorker.ProgressReporter(Object arg)

Enig idee hoe dit op te lossen?

Laatst bewerkt:
Hey,

Zie deze thread -> laatste versie moet dit probleem ook fixen, upload morgen als ik tijd heb :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan