filmpje gemaakt met mobiel wil nu op website zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
huw ik snap het nu niet meer met 25 vrienden kan dat wat preciezer worden uitgelegt??

Stap 1:
Je maakt een filmpje, over het onderwerp die jij er op wil zetten.

Stap 2:
Je wilt het filmpje publiceren, ik neem als makkelijke manier YouTube.

Stap 3:
Uploaden, hoe en waar upload je zoiets? Ga naar YouTube & maak een account aan.

Stap 4:
Kijk in je mail voor een bevestigingsmail. Ga naar de link en log in. Dan heb je een account dat je mag uploaden.

Stap 5:
Het uploaden ga je doen op Youtube, Klik hier.
Ik neem de engelse versie:
Klik op Upload video, klik je filmpje aan en druk op openen.
Dan heb je een videobestand aan het uploaden, dan moet je een titel bedenken. Dat hoeft niet perse maar als je video veel moet bekeken worden dan moet je een pakkende titel bedenken. Of juist niet, dan zeten je er gewoon een - neer! Beschrijving, geef een beschrijving of niet. Tags, Gewoon een paar tags invullen. Tenzij je niet wil gevonden worden. Dan krijg je drop down menu, kies er gewoon 1, dat moet wel!

Stap 6:
Hij is geupload. Ga dan naar rechts boven daar staat:
'gebruikersnaam' 'envloppe' (1) Sign Out
Klik op je gebruikersnaam. Dan kom je op je kanaalpagina!

Stap 7.
Klik op de titel die je net hebt geupload. Daar kun je aan de rechterkant een grijs vakje vinden, daar staat ook embed bij. Daarnaast moet je klikken. In een vakje waar staat : <object width="425" height="344"><param
Dan doe je "Ctrl + C" en ga je naar je html verwerker en doe dan "Ctrl + V".
Opslaan en je hebt als resultaat dat het filmpje er staat!

Die kun je instellen, maar is niet slim. Want dan kan maar 25 "vrienden", de genen die je hebt geselecteerd hem zien!

Ajaxboy wil graag persé een geheim filmpje op zijn website zetten, dat vrienden van hem alleen na inloggen met wachtwoord kunnen zien.

Eh? :rolleyes:
Toch begint dit topic verdacht veel te lijken op ajaxboy's topic: "Pagina van mijn website afschermen met een wachtwoord" (www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=441763). Wordt dit item een eindeloze loop? ;)

CSShunter

PS: Intussen zijn deze topics ruim 450 keer bekeken, dus die 450 zullen met spanning zitten te wachten hoe dit afloopt! :D

Maar ik blijf er bij dat hij een filmpje heeft die die op de site wil zetten voor iedereen. En niet voor maar 25 mensen en die 450 mensen ben ik 100x csshunter 100x tiran818 50x ajaxboy 100x

--------+
350, en de overige 100 zijn uniek..

GambiaUser, 3 september 2009, 08:36
Maar ik blijf er bij dat hij een filmpje heeft die die op de site wil zetten voor iedereen.
Ajaxboy, 1 september 2009, 16:31
nou kijk het is geen probleem om hem op youtube te zetten maar ik wil niet dat de mensen dat filmppje kunnen zien wand op mijn site zet op de pagina waar dat filmpje dan moet komen te staan een wachtwoord kan ik dat wachtwoord aan mijn vrienden vertel en dan alleen hun dan het filmpje kunnen zien snapje wand als ik hem dan op youtube zet kan iedereen hem zien.
Overheen gelezen? :confused:
Maar allicht raakte je de draad kwijt door al die vreselijke hoofdletters, punten, komma's, puntkomma's en dubbele punten in die zin. :rolleyes:
En inderdaad zal het aantal unieke bezoekers flink kleiner zijn, maar mijn nieuwsgierigheid is sinds mijn 1e bezoek wel 100x toegenomen: tel ik toch voor 100! ;)

CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan