djeric
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 nov 2006
hallo.
Ik heb een video filmpje van "wmv" formaat op mijn pc staan en wil deze afspelen op mijn webpagina.
nu heb ik de volgende html code gebruikt voor: deze pagina
ik heb ergens iets gelezen over deze code te gebruiken, op mijn pc werkt hij goed. moet wel zeggen heb vooraf een k-codec moeten downloaden voor me windows media player. maar op me webpagina speelt hij niet af. terwijl ik het filmpje echter goed upload
edit:
viel me op dat via firefox en google chrome helemaal niks te zien is van een player.
zou de fout in de code zitten? validator keurd hem wel goed.
Ik heb een video filmpje van "wmv" formaat op mijn pc staan en wil deze afspelen op mijn webpagina.
nu heb ik de volgende html code gebruikt voor: deze pagina
HTML:
<div id="footer">
<p>Bekijk hier de filmpje over Bunker de vader van Diesel.</p>
<object id="MediaPlayer" width=400 height=350
classid="CLSID:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95" standby="Loading Microsoft® Windows® Media Player components..." type="application/x-oleobject" codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsm p2inf.cab#Version=6,4,7,1112">
<param name="filename" value="videos/bunker.wmv">
<param name="autoStart" value="false">
<param name="showControls" value="true">
<param name="ShowStatusBar" value="false">
<param name="Autorewind" value="true">
<PARAM NAME="ShowDisplay" value="false">
</object>
ik heb ergens iets gelezen over deze code te gebruiken, op mijn pc werkt hij goed. moet wel zeggen heb vooraf een k-codec moeten downloaden voor me windows media player. maar op me webpagina speelt hij niet af. terwijl ik het filmpje echter goed upload

edit:
viel me op dat via firefox en google chrome helemaal niks te zien is van een player.
zou de fout in de code zitten? validator keurd hem wel goed.
Laatst bewerkt: