Filmrolletje

Status
Niet open voor verdere reacties.

MadeByLaura

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2011
Hye iedereen!
Ik wil graag een logo voor AllAboutLE (de ll van All zijn kleine letters),
ik zou graag in een filmrolletje AllAboutLE zetten
Dit zou het filmrolletje moeten zijn ongeveer:
http://www.castingnieuws.nl/files/u_redactie3_5404/filmrol_left_small.gif
(sorry, ik kan de foto er niet opzetten, hopelijk lukt dit wel..)

Dus kan iemand me uitleggen hoe dat moet (ik hab wel gaan fotoshop of zo op mn computer, dus het zal wel moeten met paint of word of zo)
Of kan iemand het misschien voor mij doen??

Dank bij voorbaat Laura

Laatst bewerkt:
Haha...met word ga je niet ver komen denk ik...sowieso mag je een, door iemand anders gemaakt, filmrolletje niet van internet afplukken, dit betekent dat je er een zelf moet gaan maken. :o
Ik zou toch maar een van de betere foto bewerkingsprogramma's gaan afschaffen, want dit gaat zo niet lukken met paint!

Groetjes,
Jasper

je zou het ook met Gimp kunnen proberen. Dat kan bijna net zoveel als Photoshop. En er zijn nog meer progjes te vinden die leuke dingen kunnen, bv Photofiltre . . .

Jaspertjeh: Haha...met Word ga je niet ver komen denk ik.
Dat kan wel eens meevallen.
Alleen voor de finishing touch (verkleinen en ietsje bijwerken) heb ik Paint Shop Pro gebruikt.

===
Solaris: je zou het ook met Gimp kunnen proberen. Dat kan bijna net zoveel als Photoshop. En er zijn nog meer progjes te vinden die leuke dingen kunnen, bv Photofiltre . . .
Ja, Gimp en wat andere progjes waren ook al genoemd. PhotoFiltre komt daar nu bij (ken ik niet uit de praktijk; vooral een retouche-programma en minder een ontwerp-programma: kan niet in lagen werken, las ik).

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan