Films Downloaden / Branden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die heeft toch twee eigen nieuwsservers:
http://users.telenet.be/jvaes/faq/faq4.html

Waarvan de tweede: newsbin.telenet.be
deze tweede server bevat alle groepen beschikbaar bij Telenet, inclusief de tekstgroepen en de groepen met binary attachments. Voor het uitwisselen van binaries moet men dus op deze tweede server zijn. Deze server aanvaardt postings groter dan 16 KiB
 
Kan het niet gratis ? want men ouders willen ni da ik betaal enz

Nee, dat kan niet gratis. € 7,50 per maand... normaal betaal je € 20,- per DVD, dus als je dat niet eens wilt, mag of kan betalen vraag ik me serieus af waar je mee bezig bent.

En kheb nog een vraagje

Ik max maar downloaden tot 12 Gb ofzo

Als ik 1 dvd van 4.7 Gb download dan gaat er toch geen 4.7Gb af hé .?

IB

En waarom zou er geen 4.7GB afgaan? Een DVD is al gecomprimeerd, dus veel kleiner ga je het echt niet krijgen. Tegenwoordig zijn de limieten van Telenet dacht ik verhoogt naar 25GB.
 
Nee, dat kan niet gratis. € 7,50 per maand... normaal betaal je € 20,- per DVD, dus als je dat niet eens wilt, mag of kan betalen vraag ik me serieus af waar je mee bezig bent.



En waarom zou er geen 4.7GB afgaan? Een DVD is al gecomprimeerd, dus veel kleiner ga je het echt niet krijgen. Tegenwoordig zijn de limieten van Telenet dacht ik verhoogt naar 25GB.

Ik download normaal Films van 720MB dusjah

toch bedankt

=Jonas=
 
Je kan een abonnement nemen bij je plaatselijke videotheek en een film voor € 3,- huren. En dan zeggen ze hier dat Nederlanders gierig zijn. ;)
 
Je kan een abonnement nemen bij je plaatselijke videotheek en een film voor € 3,- huren. En dan zeggen ze hier dat Nederlanders gierig zijn. ;)

Dat is snel geoordeeld, misschien is het wel een kind van 13 of 14 jaar.....
 
15 :p xD

Waarom denk je dat ik hier om hulp vraag

Jonas

Ik snap ook niet zo goed waarom de moderators op deze manier reageren naar een kind, sorry.

Maar helaas zijn er wat nieuwsgroepen betreft geen andere gratis mogelijkheden.
 
Ik snap ook niet zo goed waarom de moderators op deze manier reageren naar een kind, sorry.

Maar helaas zijn er wat nieuwsgroepen betreft geen andere gratis mogelijkheden.


Ma kijk ik heb Frostwire en daarmee Kan ik een film downloaden in Avi van 750Mb

Maja dan moet ik em nog omzette + brande en da duurt allemaal in totaal minimum 4uur

Kwou gewoon vrage of er geen andere opties zijn . Allé da moet toch kunnen é

Groeten Jonas
 
Ik snap ook niet zo goed waarom de moderators op deze manier reageren naar een kind, sorry.

Let ook op de ';)'. Als ik zo bot zou menen als jij het opvat zou ik die er niet achter gezet hebben.

@Jonas: toch is dat de makkelijkste oplossing. Best doe je dat gewoon s'nachts (of op een ander moment dat je niet achter de PC zit),dan hoef je er ook niet op te wachten.
 
Let ook op de ';)'. Als ik zo bot zou menen als jij het opvat zou ik die er niet achter gezet hebben.

@Jonas: toch is dat de makkelijkste oplossing. Best doe je dat gewoon s'nachts (of op een ander moment dat je niet achter de PC zit),dan hoef je er ook niet op te wachten.

Ja dat doe ik :p maar raad nu eens xD als ik snachts de pc aanlaat begint me vader te zagen van ja je moet je pc ni 24u aanlaten enz :p

Dus der is echt geen makelijkere manier ?

Jonas
 
Een losse dvd speler of in je PC, slimpie?:D

Wat zijn merk en type van die losse dvd speler? Ondersteunt die DVD speler geen DivX?
 
Een losse dvd speler of in je PC, slimpie?:D

Wat zijn merk en type van die losse dvd speler? Ondersteunt die DVD speler geen DivX?

Euhh :p Meestal speel ik het af met men, Tv . Ik heb een Philips met een Dvd speler er in

En jah da van Divx weet ek ni goe Maar kmoet nu weg

tot morge ofzo :p

Ciaoooooo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan