films downloaden via nieuwsgroepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

avduyse

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2004
Hallo,
Ik las laatst een artikel in Tips & Trucs over het downloaden van films via usenet. Ik volgde de handleiding om te downloaden via Newsleecher in combinatie met NZB files. Het zoeken en starten om te downloaden lukt zeer goed, maar het probleem is dat de downloadsnelheid maximaal 2KB/s bedraagt. Ik heb de max snelheid ingesteld op 512 KB/s.
Ik heb ook Grabit geprobeerd maar hier is het probleem dat ik volgende melding krijg: error: 480 authentication required.
Wat moet ik doen?

Het lijkt erop dat een firewal mogelijk niet goed staat ingesteld voor newsleecher.
2kb is wel erg traag. check ook bij je provider eens na of zij usenet ondersteunen.
Niet alle providers ondersteunen nl usenet of zetten de verbinding hierop heel erg laag in om hun netwerken minder te belasten. Een mooi voorbeeld hiervan is Wanadoo.

Wat betreft grabit, moet je je pw en username juist ingeven.
Om gebruik te kunnen maken moet je je aanmelden met je gebruikersnaam en wachtwoord. zoals ook bij newsleecher

Voor nog veel meer info behalve uit tips & trucs over nieuwsgroepen vind je hier:
www.binaries4all.nl

Als je films snells wil downloaden dan zou je toch moeten denken aan een Psever, b.v eweka.

Laatst bewerkt:
De nieuwsserver is van zeelandnet. nl. Giganews.zeelandnet.nl

hallo je moet je ff aanmelden bij eweka daar betaal je dan 7.50 euro voor een maand als je met newsleecher werkt .
zet je de code en wachtwoord erbij .en dan download je met 8 lijnen doet dit zelf ook en ik haal een snelheid van 2000 kb ..
groetjes

Ik download nu via Grabit, helemaal gratis en tegen 240k/s.
Voor mij moet dat niet meer zijn.
Bedankt voor de reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan