films naar dvd omzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als at home zo beroerd is dan is het aan te raden om naar een externe nieuwsserver te gaan...voor 7,95 per maand kun je oa bij Eweka terecht....

En wat Mario zegt klopt....je kunt mazzel hebben maar ook dikke pech...soms is een zogenaamd dvd bestand/film al een omgezette cam/divx versie...

Maar je kunt dus ook echt mazzel hebben hoor, dat je iets kunt downloaden wat nog niet in de bioscoop is, of daar net draait een hele goede kwaliteit is.

Verder: die site http://www.binaries4all.nl/ goed doorlezen en uitproberen, experimenteren, etc. etc.
Dat is toch vaak de beste leerschool
 
ik ben al op doe die site aan het lezen maar het is allemaal zo ingewikkeld en het kost allemaal geld terwijl ze bij mij op het via een torrent site dat gratis en doen en weet niet hoe dat moet
 
Het enige wat geld kan kosten is een abbo op een externe nieuwsserver....maar dan nog: DVD kwaliteit voor nog geen euro....compleet gedownload en gebrand, mits je de juiste kanalen kunt vinden (www.opus.nl)
 
Via een torrentsite is niet moeilijk. Je zoekt gewoon je film en download de torrent ( klein bestandje) en slaat deze op.
Vervolgens ga je het programma Bittorrent downloaden en instaleren. Als je die hebt dubbelkilk je op de torrent en het downloaden gaat beginnen.
De kunst is niet het downloaden maar het vinden van de juiste sites.
 
alemaal bedankt voor jullie reacties maar het is zo moeilijk dat ik er vanaf of fils te gaan donwloaden
 
Als je nu even naar de plaatselijke boekhandel, kiosk of supermarkt loopt vraag je naar de vandaag uitgekomen Tips & Trucks, nummer 12, december 2005, kost je 2,95 maar staat vol met tips over bittorrents ed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan