films naar dvd omzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Berichten
431
Hallo mensen,

Heb een vraag je als ik en film donwload via
Hoe kan ik die die dan omzetten naar dvd kwaliteit zodat dus als ik die dvd dan in mijn dvd speler stop dat jij ook dvd film aan geeft welk programma heb ik daar voor nodig???

alavast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Hoi Willie,

Mischien kan je de naam van de torrent site even weghalen. Mag niet hè;)

Wat voor bestandsformaat is de film?

Greetz,
Raymond
 
Laatst bewerkt:
dat weet ik namelijk niet omdat er mee wil beginnen waar ik vind wel de site van het programma wat ik wil gebuiken om films te donwloaden waar kan nergen het seupt bestand vinden
 
Kijk hier maar eens, een alles in een programma, zover ik weet gratis ook nog, om AVI bestanden automatisch in een paar uurtjes om te zetten naar DVD:

http://members.home.nl/thefilmmachine/

En als je googled kun je ook nog andere programmaas vinden, tik maar in:

AVI to DVD
Divx to DVD
etc

:thumb:
 
dankje ga ens op die site kijken of daar wat aan heb en kan vinden,

maar ik vind die link van het programma die ik wil gaan gebruiken voor te donwlaoden vind wel de site ervan maar niet het setup programma voor hem te instaleren
 
nee ik heb dat op het werk gehoord ik dacht dat het een promma,s zoals al veel zoek pramma;s waar je mziek en en zo op kond vinden
 
Nee, zo werkt het niet!

Weet eiegenlijk niet of ik op het forum uitvoerig mag gaan uitleggen hoe het moet.
Ik vraag het even aan een mod en dan hoor je nog of je kijkt even via Google.
 
oke ik hoor het wel anders vraag ik het die persoon op mijn werk wel, maar klopt wel dat daar films op staan die nog niet de bioscoop te zien zijn
 
Zoek eerst eens een torrentdownloadprogramma:

bijvoorbeeld door deze link aan te klikken:

http://www.google.com/search?hs=1L2...nl&q=torrents+software&btnG=Zoeken&lr=lang_nl

Dan kun je naar die torrent downloadpagina gaan, downloaden en is het een AVI (Divx) dan kun je em met the Filmmachine bijvoorbeeld omzetten naar DVD

Dan ben je wel even bezig....een denk ik betere tip is om als je veel wilt downloaden eens te denken aan nieuwsgroepen....

:thumb:
 
oke dan want het viel wel al op toen op die site keek dat er niet echt veel films op staan dach echt dat ik 50 ofzo te zien kreeg maar helaas
 
Als de gegeven site goed leest is het je snel genoeg duidelijk; in het kort heb je deze programmaas minstens nodig...

1. provider die nieuwsgroepen ondersteund
2. zoniet, dan een externe nieuwsserver (Eweka bijv)
3. Nieuwslezer: Grabit (gratis), Newsleecher, (kost 25 euro) Newsreactor (kost 15 euro)
4. Quickpar om je bestanden te checken op fouten en te repareren
5. Winrar of 7-zip om al die gedownloade bestandjes uit te pakken naar 1 dvd/iso of image bestand (Divx/AVI kan dus ook maar dan moet je oa Filmmachine gebruiken om die dan weer om te zetten naar DVD)
6. Brandprogramma als Nero, CloneDVD, of zoiets
7. Om films te vinden een site met aangeboden films, proggies, muziek: http://usenetsearch.eweka.nl/ bijvoorbeeld

Is een leuke maar veel tijd slurpende bezigheid, maar heb je een snelle verbinding, snelle computer en de slag te pakken heb je binnen een uurtje of 3/4 een complete film.

Ik heb gisteren bijvoorbeeld de Skeleton Key gekeken...goeie film met verrassend einde.
 
Aha dat begrijp ik alle wel een beetjuh ik heb een penitum 4 processer met 2.4 gh en 768 mm internet geheugen en @home breedand verbinding dus dat zal wel goed zijn,

maar vind het wel ingewikkeld om zo films te krijgen maar neem aan dat het dan ook films op te vinden zijn die nog niet de bioscoop te zien.

personen op het werk die doe dat namelijk anders maarja denk wel dat er wel uit kom
 
Of At home nieuwsgroepen ondersteund weet ik niet maar kun je uiteraard door naar hun homesite te gaan makkelijk achter komen....

Een andere (makkelijkere) manier is om een proggie als Limewire te gebruiken en AVI's binnen te halen...en die dan om te zetten naar DVD's

De kwaliteit is echter duidelijk minder....:thumb:
 
De newsservers van @home zijn bedroevend slecht en dan heb je echt een payserver erbij nodig.

Er zijn zeker films te vinden die nog niet in de bios te zien zijn (of net) maar hou er rekening mee dat de kwaliteit er ook naar kan zijn. Niet alle films zijn van dvd kwaliteit en je hebt ook camera versies
 
dat klopt dat heb ik al gehoord maar ik gebruik geen nieuws server van @home maar ik heb nu grabit geinstalleerd en ben daar een mee aan het proberen of ik daar beetju wegwijs mee word
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan