Filter tabbladen op navigatieformulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

oosthoek

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2013
Hallo,

Ik heb een navigatieformulier met 6 tabbladen. Op het eerste tabblad staat een formulier met werken op de andere tabbladen staat een formulier voor personeel, werkzaamheden, leveranciers, weer, vergaderingen. Nu wil dat als er op een werk geklikt wordt dat de andere tabbladen op dit werk gefilterd worden. Na lang zoeken vond ik dit op het internet

Code:
DoCmd.BrowseTo acBrowseToForm, "personeel", "hoofd.NavigatieSubformulier", "[werkID] = " & Me.Id

Dit werkt slechts voor 1 tabblad. Kan met een uitbreiding van de code ook de andere tabbladen gefilterd worden op id. Ik heb slechts een beperkte kennis van Visual basic.

Alvast bedankt

Ik weet niet hoe je formulieren aan elkaar gekoppeld zijn, en of je hoofdformulier het werkID bevat. Het lijkt er qua code overigens wel op (Me.ID). Ik zou de code die je als voorbeeld geeft overigens nooit gebruiken, al was het maar omdat ik deze zo nog nooit gebruikt heb. Een Requery op de overige formulieren lijkt mij genoeg. Maar maak een voorbeeldje, dat kijkt een stuk makkelijker.

Ik heb even een verglijkbaar voorbeeld gemaakt met 2 tabbladen. de bedoeling is dat als je op het tabblad werken op één van de werken klikt de tabbladen gefilterd worden op dat werk en naar het laatste record wordt gegaan. Nu wordt slechts één tabblad gefilterd Bekijk bijlage Werkadministratie (2).rar

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan