Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of het kan, is dat niet afhankelijk van de versie? Ik lees dat sinds 22H2 een registertweak niet mogelijk is. Winaero verwijst naar ExplorerPatcher.Niet makkelijker dan wat in #3 staat en echt moeilijk is dat niet.
Geen idee waarom je er ineens vanuit gaat dat iedereen liever Engels spreekt, maar goed: het antwoord is simpel. Kijk eens naar het appje van Stardock. Werkt perfect.Is there also an easy way
Dat kan eenvoudig met Winaero tweaker: https://winaerotweaker.com/
Ik snap van het het hele startmenu niets.

Als je op mijn linkje had geklikt, had je het geweten. Die gaat gelijk (ook ed klikt niet op mijn tips) naar de juiste pagina.Waar staat stardock
Wat snap je niet?
Ik vind Start (niet Startmenu) vrij logisch verdeeld in 5 delen.
Bij punt 2. Veel mensen hadden 25 snelkoppelingen op het bureaublad, die kunnen nu in Start.
- het zoekvak : typ een paar letters en je vindt het.
- vastgemaakte snelkoppelingen : kan je zelf aanpassen.
- recente bestanden die vaker zijn gebruikt.
- het programmamenu.
- Accountinstellingen en Aan/uit menu
En met de rechter muisknop op Start geeft nog steeds een hoop extra.
Bericht automatisch samengevoegd:
Als er niets verandert zaten we nog steeds naar dit te
Lijkt mij niets met leeftijd te maken te hebben. Tenzij je brein door omstandigheden een enorme tik heeft gehad. Maar ook dan geldt: heeft weinig met leeftijd te maken.Lees mijn naam +1
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.