Firefox 1.5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Berichten
1.621
Heeft iemand al ervaring met deze nieuwste versie van firefox 1.5. Ik gebruik sinds jaar en dag de internetbrowser van microsoft. Waarom zou ik (naar de mening van insiders) firefox moeten (gaan) gebruiken ?
 
firefox is stukken veiliger om te surfen,en 1.5 gebruik ik al 3 maanden en werkt goed hoor
 
Firefox is een stukje veiliger.

Zelf vind ik Firefox prettiger werken, maar anderen vinden Internet Explorer weer beter.

Voor sommige site's (Windowsupdate onder andere) heb je Internet Explorer nog wel nodig.
 
Sinds het installeren van 1.5 werkt mijn searchbar niet. Ik heb 'em nog opnieuw geprobeerd te installeren, met hetzelfde als resultaat. Ik zie ook geen google-'G' in de searchbar. Iemand een idee hoe ik dit kan herstellen?
 
firefox

heb een paar maanden Firefox gebruikt werkt goed maar vind wel dat op veel websites hij niet goed werkt, waar Explorer wel goed werkt. heb ook Maxthon ook een paar maanden gebruikt en dat is eigenlijk hetzelfde als Firefox.Dus gebruik ik weer I.E. heb ik nergens problemen meer.Het is natuurlijk wel zo dat ik ietsje meer spyware heb als met Firefox en Maxthon, maarja het is het een of het ander. :confused:

groetjes yobib
 
ik gebruik internet explorer, FireFox versie 1.06, en sinds kort ook weer netscape. Van die drie vind ik FireFox het gebruikersvriendelijkst en mijn spyware enzo is erg gedaalt sinds ik firefox gebruik. Sommige dingen kan firefox niet openen, maar daarvoor kan je internet explorer altijd nog gebruiken. wat netscape betreft vind ik de look erg goed, maar veels te veel reclame, maar werkt opzich wel prettig. FireFox is aan te raden omdat het veiliger, overzichtelijker en veel gebruikersvriendelijker is dan andere browsers die ik ken, en daarnaast heeft het ook nog een veel leuker logo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan