firefox 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willem Blaas

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2006
geacht forum,

ik heb firefox 5 geinstalleerd , (4 was niet meer beschikbaar) maar wanneer ik die opstart doet hij iedere keer weer dingen controleren en als hij dat gedaan heeft komt het scherm op met de mededeling dat firefox is gu-ipdate,

dan moet ik dat scherm wegkruisen en kan ik nomaal naar internet.

vraag :

is dit te voorkomen ? heb al wel gezocht bij de opties en instelling maar heb niets gevonden

weet u hiervoor een oplossing, of is firefox 4 nog hier of daar te halen want dan kan ook de werkbalk van google met vertalen er weer bij zetten, die pruimt firefox 5 niet.

bij voorbaat dank

met groet willem blaas

firefox 5 is net uit, dus als je nog een dagje of zo wacht is er een grote kans dat je addon wordt geupdate door de makers en het ook voor firefox 5 werkt.

Ikzelf heb de nieuwste versie ook, maar ik heb niet het probleem dat je beschrijft. Ik krijg netjes meteen mijn startscherm zonder vertraging of mededelingen. Heb je firefox 5 vers geinstalleerd?

firefox 5 is net uit, dus als je nog een dagje of zo wacht is er een grote kans dat je addon wordt geupdate door de makers en het ook voor firefox 5 werkt.

Ikzelf heb de nieuwste versie ook, maar ik heb niet het probleem dat je beschrijft. Ik krijg netjes meteen mijn startscherm zonder vertraging of mededelingen. Heb je firefox 5 vers geinstalleerd?
ja idd netjes en rustig gedaan , erop gelet of er vinkjes aan cq uit stonden maar ik kan er zo niets in vinden wat er evt gedaan moet worden om dat over te laten gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan