FireFox link in nieuw tab openen werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
Goeiedag,

Zojuist heb ik de extensie "Tabbrowser Extensions" weer eens geinstalleerd (deze heb ik vaker gebruikt) en heb daar de instellingen naar mijn wensen aangepast.

Als ik nu op een link met mijn rechtermuisknop klik en ik kies voor "Open in new tab", dan gebeurt er niets (idem voor ctrl+klik) :confused:

Wie weet waar ik dit weer goed kan zetten? :thumb:

Ga via Tools -> Options -> Extensions naar de instellingen van TBE. Zet daar in het eerste schermpje de Use Expert Preferences optie aan (weet niet zeker of die nodig is, maar is altijd wel handig). Ga nu naar Advanced use en kies voor Open any link in new tab of Open links which refer to other site, in new tab. (@ google) ?

Geplaatst door gezina
Ga via Tools -> Options -> Extensions naar de instellingen van TBE. Zet daar in het eerste schermpje de Use Expert Preferences optie aan (weet niet zeker of die nodig is, maar is altijd wel handig). Ga nu naar Advanced use en kies voor Open any link in new tab of Open links which refer to other site, in new tab. (@ google) ?
Volgens mij heb ik dan een andere versie ofzo, want ik heb geen "Use Expert Preferences" en ook geen Advanced :confused:
Die optie heb ik wel gevonden, maar k wil niet dat élke link in een nieuw tabblad opent, enkel als ik ctrl+klik op de link, of r.muisknop > "open in new tab" kies :)

Geplaatst door gezina
Ik snap niet dat het niet wil werken dan: http://www.mozilla.org/products/firefox/tabbed-browsing

You can open a new tab by going to the File menu -> New Tab or Ctrl+T with your keyboard. To open a link in a new tab, right click on it and choose "Open in New Tab," or just middle click the link on Windows.

Mogelijk staat hier nog wat tussen: http://extensionroom.mozdev.org/more-info/tbe
Kan een andere FF-user niet eventjes reageren?
Ja ik snap ook niet dat het niet werkt, laptop is net opnieuw geinstalleerd :confused:

Zal het zo nog eens met een andere (oudere) FireFox proberen :)

Iig bedankt :thumb::)

Edit: ik heb nu een oudere versie geinstalleerd, alle mappen van Mozilla enzo verwijderd, toen die tabbrowser-extension weer geinstalleerd en nu doet ie weer precies wat ik wil:D

Bedankt :thumb::)

Laatst bewerkt:
aaajeetee, gelukkig maar weer, je heb er wel wat voor moeten doen maar dan heb je ook wat. :D :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan