firefox probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

etienne1

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2009
Berichten
10
Hallo, ik heb zopas een gastenboek geplaats op website. Ik heb een prentje van een gastenboek met daarop een link naar het gastenboek gemaakt. In explorer werkt dit perfect maar in firefox is mijn afbeelding niet zichtbaar. Wat is het probleem.
website: www.breakfast-4-you.be
Alvast bedantk
 
Zie in de bijlage dat er in firefox (in mijn geval: versie 3.5.5.) geen probleem lijkt te zijn?

De link doet het ook.

Tijs.
 

Bijlagen

  • firefox_gastenboek.jpg
    firefox_gastenboek.jpg
    91,3 KB · Weergaven: 37
firefox

Hallo Tijs,:thumb:

ik heb firefox eens opnieuw gedownload en nu is het in orde. Ik vind het straf dat dit kan gebeuren want volgens mij was mijn versie niet zo oud. Ik had firefox pas in mei geinstalleerd op mijn computer om te kijken hoe mijn site in firefox er uit ziet.
Waarom worden de updates van firefox niet automatisch gedaan want er zullen volgens mij dan toch veel mensen nog een oudere versie hebben.
 
Standaard wordt Firefox wél automatisch geupdate, maar verder maakt het helemaal niet uit: Het probleem is er niet meer, dus mooi toch??

Als je dat nog niet gedaan had: Even klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan