firefox traag en kan server baak niet vinden na update

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepheldoorn

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
Berichten
373
firefox traag en kan server vaak niet vinden na update

Beste helpers,

Heb een probleem: heb de nieuwste versie van firefox (1.05 of i.d.) nadat de oude versie kuren ging vertonen (favorieten weg, snelkoppeling verdween etc). De nieuwe versie is ten eerste uiterst traag en wat nog erger is: krijg voortdurend de melding dat ie de server van de door mij opgevraagde pagina niet kan vinden. Als ik het dan opnieuw probeer lukt het wel!

Heb de gangbare tweaks (pipeline etc etc) al uitgevoerd via about:config, maar beide problemen blijven :( Wie heeft een goed idee?? Wordt er echt berechagrijnig van.....

Verder: heb XP Home, ADSL, Sygate prof en AVG virusscanner.

Thanks en greetzzzz,
Joep
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat heb ik ook weleens...******* irritant idd..Dacht eigenlijk dat het aan m'n wifi verbinding lag...mmm...what could it be??
 
Inderdaad zwaar k*t.....maarre, bedoel jij dat je het af en toe wel en af en toe niet hebt? In ieder geval weet ik zeker dat het niet aan mijn verbinding ligt....tot vanochtend namelijk nooit problemen ondervonden en na herinstallatie wel.....Bovendien geeft IE geen problemen.
Greetz,
Joep
 
Dat ik het ook heb sinds die firefox update...Lastig is dat die update ongeveer gelijk is geweest met het aanleggen van een wifi verbinding. Dacht dus eerst dat die instabiel was, Maar als jij hetzelfde probleem hebt!?!? Moet zeggen dat het wel minder is geworden dan net na de update. Grtz.
 
Ik heb precies hetzelfde probleem.

Sinds de automatische update kan ik gewoon het net niet meer op met Firefox. Omdat ik de laatste tijd wat gezeur heb gehad met Norton Internet Security dacht ik dat het misschien daaraan lag, maar dat lijkt me sterk als jullie er ook allemaal last van hebben.

Niet stiekem iemand die inmiddels weet waar de fout zit? Anders ga ik gewoon op zoek naar een oude versie..

Edit:
Het lag in mijn geval inderdaad aan de Firewall instellingen van Norton Internet Security. Misschien dat het probleem bij jullie ook ligt bij de firewalls.. Zou het ff checken!
 
Laatst bewerkt:
Nee, geen idee.....heb momenteel griepje dus tijd om alle fora af te struinen, maar oplossing niet gevonden. Misschien niet eens zon gek idee om de oude versie maar weer eens op te snorren :))
 
Uiteindelijk XP opnieuw moeten installeren: ook IE hield ermee op.....
Greetz,
Joep
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan