firefox zonder google toolbar

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchsoulboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Berichten
1.172
Wie weet waar de nederlandse versie van firefox zonder google toolbar is te vinden?
 
Klik in firefox met rechts op de werkbalk en kies voor aanpassen. Nu kun je Google(zoeken) wegslepen naar het venster dat open staat. Ik weet niet of er een verdsie is, waar Google niet in zit.
 
Volgens mij heeft die toolbar geen zin en bevat het spyware. Als ik iets wil zoeken op de pc dan weet ik het zelf wel te vinden in welke map iets zit, dus heb ik die toolbar niet nodig.Daarom wil ik het er af hebben.
 
Die Toolbar die standaard in Firefox zit heeft bij mij weten geen Spyware. Zelf vind ik het wel makkelijk om snel met Google te kunnen zoeken.
 
Ik had firefox op de D schijf staan en die schijf is gecrasht. Nu ben ik alles opnieuw aan het installeren waaronder dus genoemde browser. Inmiddels heb ik firefox nu opnieuw geinstalleerd en tot groot plezier zijn al mijn bladwijzers weer terug en ziet alles er nu weer uit als vanouds en zonder die toolbar.
 
Volgens mij heeft Google zelf ook een versie van Firefox uitgegeven met de Google toolbar er standaard in. Als je gewoon de gewone Firefox gedownload had was dit niet het geval.

Ik neem niet aan dat je het over deze "werkbalk" hebt.

attachment.php


En waarom zou Firefox / Google aan spyware doen?!...
 

Bijlagen

  • naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    20,5 KB · Weergaven: 115
Daar ging ik ook vanuit Breezer en die kun je vrij simpel weghalen op de manier, die ik eerder aangaf.:)
 
Nou wat mij betreft kan het draadje dicht, ik heb geen google toolbar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan