Firewall melding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je na een poos wachten dan toch in Windows bent ga je naar start/config.scherm/systeembeheer/component services/logboeken.
Kijk bij System en toepassingen.
Let op je opstarttijd.

Daar ben ik weer Elisa, was gister naar Mysteryland dus heb niet achter de computer gezeten.
Heb die logboeken net even bekeken en ik heb een screenshot gemaakt van het Systeem logboek. Er staan wel heel veel rode kruisen met fouten. Wat mij opviel waren de disk fouten die ik zie staan.

Kan jij hier iets uithalen?

Bijlagen

• logboek.png
    logboek.png
    42,6 KB · Weergaven: 13
Ik heb daar ook even screens van gemaakt:

Ik heb een screen gemaakt van de disk error en die van DCOM.

Bijlagen

• dcom error.png
    dcom error.png
    10,6 KB · Weergaven: 13
en de 2de:
Oei!
Het lijkt me beter dat je een nieuwe thread opent in de sectie van harddisks e.d.
Techniek is niets voor mij.
Eerst moet je daar duidelijkheid over hebben.
Dat trage komt misschien uit die hoek.

Die Dcom is ook niet wat ik verwachtte.

Ga eerst maar naar hardware toe.
Laatje het nog weten?

okee ga even een nieuwe thread openen.
Alvast bedankt voor je hulp!

Luke

Ik heb een schijfcontrole uitgevoerd en nu heb ik alleen nog de DCOM error in het logboek.

Hoe loopt je pc inmiddels?
Ik zal die Dcom even uitzoeken voor je.

computer start nog steeds slecht :confused:

Dit heb ik in die nieuwe thread geschreven:

Ik zie ook dat in het logboek, de "service control manager" veel fouten geeft. Die start zeker alle windows services op? Ik heb namelijk ook problemen met mijn netwerk, daar kom ik niet meer op ik krijg dan de melding dat die service niet is gestart. Ik heb ze op automatisch staan maar er is duidelijk iets mis met het opstarten van de services en dit verklaard waarschijnlijk ook de lange opstartijd.

Kan ik die services resseten ofzo of opnieuw installeren zonder windows opnieuw te moeten installeren??

Dcom is gestart na opnieuw opstarten. Maar de firewallservice wil nog steeds niet starten.

Heb je mijn bericht boven het jouwe gelezen?
't Is trouwens wel erg vreemd dat er zoveel uitgeschakeld is. Meestal duidt dit op een trojan.

ik ben nu ff bezig met je vorige bericht, is altijd ff goed lezen bij microsoft. Ik denk dat ik alle services gewoon ff moet herstellen ofzo zodat alle weer zo staat als het hoort.

Als het een Trojan is dan is die nu wel weg, heb met van alles gescant en niks gevonden. Misschien zijn er nog wat instellingen van slag.

Ja, dat lijkt me ook het beste. 'k Ben benieuwd hoe het dan gaat.
Wat je netwerk betreft moet je goed kijken er zitten er wel een paar bij die moeten lopen.

heb alles gedaan wat er werd aangegeven maar dat heeft niks opgeleverd. Vraag me af hoe ik gewoon alle services herstel in één handeling. Dat zou misschien helpen.

haha rustig aan hoor, inderdaad niet vergeten te drinken en eten ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan