flashcard nintendo DSI

Status
Niet open voor verdere reacties.

martens

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
Berichten
283
Hallo, ik een nintendo DSI en ben op zoek naar een flascard en geheugen kaartje, welke kan ik het beste nemen en hoe groot.
Ik vraag dit omdat ik niet weet of er verschil in is en ik weet niet waar ik op moet letten.
Waar kan ik ze het voordeligst kopen?

bvd Peter
 
Op ndss en gbatemp is veel info te vinden. De Acekard 2i is naar mijn idee een prima keus voor nu.
De prijs is een kwestie van zoeken. Sommige aziatische shops verkopen ze heel goedkoop, maar het is niet altijd duidelijk of deze wel origineel zijn. Meestal wordt dit wel in de comments gemeld bij het product.
 
goedendag Maniac 2003,

Ik heb inmiddels een flascard aangeschaft en wel de R4I, maar nu blijkt dat deze nog geïnstalleerd moet worden, zou u mij misschien ook kunnen vertellen hoe ik dit moet doen of waar ik kan vinden hoe dit moet en welk programma ik daarvoor moet downloaden.

bvd Peter
 
Goedenavond Maniac2003,

Kunt u mij misschien ook vertellen waar ik spelletjes die op de DSI en met de R4I flashcart met ds kaartje werken zo kan downloaden ( illegaal) ?

bvd Peter
 
Laatst bewerkt:
Kan ik wel mag ik niet:
Warez:
* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar CD en DVD hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. het copyright.
 
Hallo Maniac2003,

Kunt u mij dan misschien wel zeggen waar ik spelletjes vandaan kan halen wat dan wel toegestaan is?

bvd Peter
 
Goedenavond Maniac2003,

Ik heb verschillende spelletjes van iemand anders kunnen kopieëren, dus ik kan voorlopig vooruit en alles werkt naar wens.
bedankt voor alle hulp die je gegeven hebt, zonder je hulp was het mij nooit gelukt.

mvg Peter
 
Er is ook genoeg te vinden via google, torrents en op de nieuwsgroepen. Ik mag alleen niet vertellen waar zo zijn de regels (begrijpelijk).
 
Hallo Maniac2003,

Ik snap goed dat je volgens de regels niet alles mag vermelden en vertellen.
Ik ga me er een beetje in verdiepen en hoop zo nog veel spelletjes te vinden.

Bedankt Peter
 
Als je zoek op de bekende steekwoorden dan rolt er meestal wel wat uit.
Een mooie tip: installeer Offlinelist + advancescene database
zipje gaat in de map datas van offlinelist.
Dan zie je gelijk welke games er uit zijn met een 4tal screenshotjes, erg handig voor het overzicht.

Veel succes verder :thumb:
 
Goedendag Maniac2003,

Ik heb nog een vraagje.
Het (werk)menu van de dsi is in het engels, weet u misschien of dit ook in het nederlands bestaat en waar ik dit eventueel kan vinden.

mvg Peter
 
Het menu van de DSI zelf of het menu van de R4i ?
De DS had wel een Nederlands menu en mijn CycloDS ook maar dat laatste is uiteraard afhankelijk van degene die de firmware uitbrengt/ er moet wel iemand zijn die het vertaald.
 
Het menu van de dsi zelf is niet in het nederlands, tenminste als je hem installeert staat er bij de talen geen nederlands.
Ik weet niet of dit toch ergens te verkrijgen is?

mvg Peter
 
In dat geval is dat een keuze van Nintendo en zal je dus geen Nederlands DSI menu kunnen krijgen.
 
Hallo allemaal,

Even een paar "domme vragen" van iemand die heel weinig weet van Ds-en.
Mijn zoon wil een DSi kopen en heeft een R4 voor een DS. Deze schijnt niet te passen/of te willen op een DSi.
Past hij er letterlijk niet in, of is de software anders?
Als het alleen de software is, dan is deze toch te dowloaden en op het R4 kaartje te zetten, of zeg ik nu iets doms?
Zeg ik het goed dat een flashkaart aleen de adapter is en moet daar dus het geheugenkaartje nog in?
Kan mijn zoon z'n oude geheugenkaartje van de R4 wel blijven gebruiken?

Wie helpt mij?

Al vast bedankt!:thumb:
 
Beste Nico,

Het is inderdaad een heel gepuzzle met die flashcards als je er niet veel vanaf weet. Ik heb er onlangs 1 kunnen installeren en die werkt goed. Dit is de hyper r4i kaart. Kijk eens op de onderstaande site voor meer info over het installeren;

http://sites.google.com/site/nintendodsiskin/

Groet Kees
 
Kees? Dit is een kloon.. Dat is dus een kaart waardoor je dsi kan crashen
 
Beste dekip,

Dat wist ik niet, bij mij werkt hij prima. Hoe weet je of je kloon koopt?

Kees
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan