Flight Simulator Prob.

Status
Niet open voor verdere reacties.

soufianepb

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2009
Berichten
7
Hey,

Ik heb flight simulator 2004 gedownload via een torrent site en hij installeerde het helemaal dus,de luchthavens en continenten maar als ik op 'Run' of 'openen' klik...
Kom er... Please insert FS2004 Disc 4, select OK and restart application

Kan iemand mij helpen alstublieft ???

Mvg,
 
Je bent waarschijnlijk vergeten de crack te kopieren. Dat zal je nog moeten doen voor het spel wil spelen.

Doe cd1 er eens in en kijk of er een map opstaat met de naam van de groep die het spel geript heeft, of een map met de naam Crack. Daarin ztaat een .exe deze kopieer je en plak je vervolgens, in de map waar je het spel hebt geinstalleerd, over het originele bestand heen. Je zal de vraag moeten krijgen of je het bestaande bestand wilt vervangen. Krijg je die vraag niet, dan probeer je op de verkeerde lokatie te plakken.

De crack en het origineel hebben exact dezelfde naam.
 
...

Dat is het probleem ik heb geen cd's...
Ik heb het bestand uitgepakt en ik zag dat er een 'sub-bestand' genaamd "CRACK"
Dit is wat er in die map staat:
* En ik ben niet zo'n pc-genius :)
This is a No-CD crack. This is the only crack needed.

Crack Instructionz: Copy crack "fs9.exe" into install directory (x:/Program Files/Microsoft Games/Flight Simulator 9/) and overwrite original.

*KNIP*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Crack Instructionz: Copy crack "fs9.exe" into install directory (x:/Program Files/Microsoft Games/Flight Simulator 9/) and overwrite original.

Of te wel, precies zoals ik zei...

Dus dat bestand kopieren en plakken op de juiste lokatie met als enige verschil dat jij de iso hebt uitgepakt in plaats van gebrand of gemount. Rest is gewoon hetzelfde.
 
@soufianepb,

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je bericht aangepast er stonden dingen in die niet op Helpmij toegestaan zijn.
 
Of te wel, precies zoals ik zei...

Dus dat bestand kopieren en plakken op de juiste lokatie met als enige verschil dat jij de iso hebt uitgepakt in plaats van gebrand of gemount. Rest is gewoon hetzelfde.

... Ahm, Ik begrijp er nog steeds niets van:eek:

Dit is wat ik het hele pakket heb...
Eerst de mappen...
*
COMPACT
COMPLETE
Crack ( hierin zit fs9 en FS2004 Crack Info )
directx
extras
GAME
Redist
SCENERY
*
00000001 (TMP-bestand)
AUTORUN (Setup-gegevens)
DrvMgt.dll


MSGAME1 rar. bestanden
MSGAME2
MSGAME3
MSGAME4
MSGAME5
MSGAME6
MSGAME7
MSGAME8
MSGAME9 rar. bestanden

Readme
SECDRV
Setup
SetupENU.dll


Wat nu ?
 
Ok, uit die map crack het .exe bestand kopieren en plakken op de juiste lokatie, of te wel op de plaats waar jij het spel hebt geinstalleerd.

Veel duidelijker kan het niet hoor...Het is letterlijk kopieren en plakken.

Crack Instructionz: Copy crack "fs9.exe" into install directory (x:/Program Files/Microsoft Games/Flight Simulator 9/) and overwrite original.
Hier staat exact hetzelfde, maar dan in het engels...
 
Ok, uit die map crack het .exe bestand kopieren en plakken op de juiste lokatie, of te wel op de plaats waar jij het spel hebt geinstalleerd.

Veel duidelijker kan het niet hoor...Het is letterlijk kopieren en plakken.


Hier staat exact hetzelfde, maar dan in het engels...

Oké, dat heb ik gedaan...
Nu ?
 
Als je de crack op de juiste plaats hebt geplakt en ook de vraag hebt gekregen of je het bestaande bestand wilt vervangen, kan je nu gewoon spelen.
 
Na deze vraag is het waarschijnlijk in orde, maar...
Waar in godsnaam moet ik het plakken ? De plaats waar ik het heb geinstalleerd ? Ik heb het gewoon in een map 'downloads'
 
Je hebt het spel geinstalleerd op je harde schijf neem ik aan...

Waarschijnljik hier: C:/Program Files/Microsoft Games/Flight Simulator 9/

Daar moet je het bestand plakken. En je moet dus de vraag krijgen of je het bestaande bestand wilt vervangen. Ik kan natuurlijk niet zien of deze lokatie klopt, want ik kan niet op jou pc kijken.

Je gaf trouwens ook aan dat je het bestand al geplakt had...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan