form 1 virus/spyware

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat vind ik nogal wat:(

is er echt geen andere oplossing? systeemherstel (ofzoiets)? ik zie het eigenlijk niet zo zitten om zover te gaan dat ik windows opnieuw moet installeren:s
 
Tja probeer maar eens een systeem herstel. Maar dan wel voor natuurlijk al je problematiek begon;)
 
nou heb systeemherstel gedaan. kon niet verder terug dan 13-01 en helaas is form nog steeds aanwezig:(

en toch (heel eigenwijs ook al snap ik er zelf niks van) moet er toch nog een andere optie zijn, dan windows opnieuw installeren
 
ik ben er net achter gekomen dat er nog een spyware aanwezig is: $patchcache$. ik zag em voorbijkomen bij de scan van avg, maar wordt niet gezien als spyware. Maar omdat de naam me niet helemaal zuiver klonk, wederom ook even gegoogled, en ja hoor.

maar ik vraag me nu dan voornamelijk af waarom geen 1 van die scanners (in mijn ogen) compabel genoeg is om (blijkbaar) meerdere spyware/virus o.i.d te herkennen.
 
ik heb via een ander ook hulp gevraagd omdat ik dacht dat het probleem ook anders opgelost kon worden dan windows opnieuw te installeren, en dat is gelukt.

d.m.v 3 progjes, hijackthis, mbam en uiteindelijk combofix.

i.i.g bedankt voor de suggesties, en de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan