format c

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
ik wil de pc opnieuw installeren. Pc opgestart met opstartdiskette en ik zie dan A:\> (nu type ik format c:) en geef dan enter. En nu verschijnt er: bad command or filename. U ziet, ik kom zo niet verder. Wat is hier aan de hand?

Staat het bestand format.com wel op de diskette? Typ eens dir format.???.

Mocht het bestand er niet op staan download dan even een bootdisk van www.bootdisk.com , hier staat het bestand namelijk wel op.

reactie format c

Gedaan wat u zei en ik krijg de volgende mededeling:
het bestand is niet gevonden-extract.exe
"" "" "" "" - leesmij.txt
en: kan pad niet vinden-:\command.com

Mijn systeem windows 98 Wat nu weer.

weer reactie format c

Ook die weer gedownload en nu verschijnt: Following file is missing or corrupted: Display.sys There is an error in your config.sys file on line 1

Hmzz, da's vreemd. Waarom wil je opnieuw installeren?
Misschien door een virus? Maak dan een bootdisk op een andere pc en gebruik die (schrijfbeveiligd) in jouw pc.

Re: weer reactie format c

Geplaatst door brbr
Ook die weer gedownload en nu verschijnt: Following file is missing or corrupted: Display.sys There is an error in your config.sys file on line 1

Je download het bestand (Boot98SE.exe) via de link van BrEeZeR.

Eenmaal gedownload, stop je eerst een goede, onbeschadigde diskette in het diskette-station. Dan dubbelklik je op het bestandje en er zal een melding komen (1), klik op OK en hij zal een opstardisk maken. (2)

attachment.php

Bijlagen

• zo.jpg
    zo.jpg
    13,7 KB · Weergaven: 190
reactie format c

Oke, het staat op flop en ga nu aan de slag. Tot zo.

Hoi,

Heb je fdisk al geprobeerd?

(Type in bij a:fdisk)

Succes
A.Riepma

Geplaatst door A.Riepma
Hoi,

Heb je fdisk al geprobeerd?

(Type in bij a:fdisk)

Succes
A.Riepma

en waarom zou iemand Fdisk gebruiken als hij wil formateren ?? Fdisk is om partities aan te maken of te verwijderen en heeft niets met formateren te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan