Formateren C: en installeren Win XP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door sunsnow
Bennie,

Door het ontkoppelen van de zipdrive is het probleem niet opgelost.

Voor wat betreft de links die je me hebt gestuurd, omschrijven deze exact hetzelfde probleem als wat ik heb. Kun jij mij ook aangeven wat voor een oplossing zij hebben gebruikt of waar ik dat kan vinden?

De oplossing bestond uit het loskoppelen van de Zipdrive (Zie laatste bericht).

Wat heb je overigens precies met FDISK gedaan?

Groetjes,
Bennie

Vrienden,

Ik heb even een paar dagen andere zaken aan mijn hoofd gehad. O.a. een welverdiende vakantie.

Nu doet zich het volgende probleem voor. Inmiddels kan ik XP installeren op de hardeschijf. Echter ik heb twee harde schijf 1x Raid en 1x Atapi. Ik wil graag dat Win XP op de Raid schijf wordt geinstalleerd, maar op de één of de andere manier gaat hij steeds automatisch naar de Atapi schijf. Hoe kan ik dit oplossen?

Geplaatst door sunsnow
Vrienden,

Ik heb even een paar dagen andere zaken aan mijn hoofd gehad. O.a. een welverdiende vakantie.

Nu doet zich het volgende probleem voor. Inmiddels kan ik XP installeren op de hardeschijf. Echter ik heb twee harde schijf 1x Raid en 1x Atapi. Ik wil graag dat Win XP op de Raid schijf wordt geinstalleerd, maar op de één of de andere manier gaat hij steeds automatisch naar de Atapi schijf. Hoe kan ik dit oplossen?

aan het begin van de installatie staat onderaan ongeveer dit:

druk F6 voor installatie van third-party drivers

Druk dan dus F6 en stop de diskette met de driver voor je raid controller er in. Dan moet hij hem wel vinden.

Allemaal hardstikke bedankt. Mijn problemen zijn weer eens opgelost en mijn systeem werkt weer.

Bedankt.

Groet,

Sunsnow

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan