Ik heb een tijd geleden een backup gemaakt van mijn c
artitie met het backup programma drive image:d.w.z met alle besturingssystemen inbegrepen,en die backup op een externe harde schijf geplaatst.Die harde schijf heb ik met partition magic,zodoende heb ik dus ook de 2 resque diskettes.Nu weet ik dat ik met de resque diskettes mijn c: partitie kan formateren,maar de vraag is of ik via die diskettes de backup kan terugplaatsen op de geformateerde c:
De bedoeling hiervan is dat de backup met drive image(volgens de informatie die ik heb over dat programma)alles inclusief de besturingssystemen kopiert kan teruggeplaatst worden(een propere werkende versie genomen nadat ik xp en alle randapparatuur had geinstalleerd,zodat ik nu niet alles opnieuw apart moet installeren.

De bedoeling hiervan is dat de backup met drive image(volgens de informatie die ik heb over dat programma)alles inclusief de besturingssystemen kopiert kan teruggeplaatst worden(een propere werkende versie genomen nadat ik xp en alle randapparatuur had geinstalleerd,zodat ik nu niet alles opnieuw apart moet installeren.