Formateren Mediaplayer

• Onderwerp starter Onderwerp starter rama
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Hallo ik heb een Eminent media player EM 7280 met een harde schijf er in
Wat gaat er gebeuren als ik deze formateer en dan er weer opnieuw films opzet
speel die deze dan weer af??????
Een ander vraag ik omdat het menu niet helemaal schoon meer is

MVG Rama

Menu staat los van je HDD.
Menu is onderdeel van een stukje Firmware.
Maar wat bedoel je eigenlijk met het menu is niet meer schoon?

Het is heel omslachtig om bij mijn films te komen ik heb daar foto's van gemaakt, hoe kan ik die plaatsen zodat je kan zien wat ik bedoel

Nope, gaat niet goed.
Je kan ook gewoon op de afbeeldings link klikken als je een reactie plaatst en gelijk hier uploaden.

Eminent 7280-1.jpgEminent 7280-2.jpgEminent 7280-3.jpgEminent 7280-4.jpgEminent 7280-5.jpgEminent 7280-6.jpgEminent 7280-7.jpgEminent 7280-8.jpg
Dit is de volgorde zoals ik opstart

Laatst bewerkt:
Tja, dat zijn gewoon de stappen die je moet doorlopen.
Heb ik op mijn ACRYAN ook. Het enige wat je kan doen is het aantal mappen terug brengen welke op de HDD staan.
Ik zie er verder niks raar aan.

Oh ja, op de AB van mijn Mediaplayer zit een knopje "FILES" waarmee je gelijk op het netwerk of de HDD komt, misschien heeft de Eminent ook zoiets.

Hoe dan ook, formatteren heeft hier niks mee te maken. Is gewoon het menu van je Eminent.

Ik ging er van uit dat als je op films klikte in het opstart menu dat je dan gelijk al je films zag
Nu moet ik via HDD en dan NTFS(C) als ik die die twee een voor een aanklikt dan krijg ik pas het menu waar movie staat. Bij de laatste update is het zo gekomen daarvoor had ik alleen staan HDD en van daaruit ging ik gelijk naar mijn films.

Is helaas niks aan te doen, het zal een reden hebben waarom Eminent dit heeft gedaan maar die is mij onduidelijk.
Misschien de support even mailen.

Oke ga ik doen Bedankt voor je uitleg

Groetjes Rama

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan