Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door cort
Ik zou graag mijn PC herinstalleren,en wil zodoende mijnharde schijf formateren.Nu heb ik geen floppy-lezer.Mijn PC boot op mijn CD-ROM.Wie kan mij zeggen hoe ik langs een CD kan Formateren?
Thanks [/QUOTWat wil je erop gaan zetten?
Xp?
Geplaatst door kennethbeer
Gewoon installeren, kies niet voor upgraden maar een volledige installatie en XP fomateert je HDD voor je...
gr. Kenneth
Geplaatst door cort
Ik heb het geprobeerd en ik denk dat het gaat.Maar ik krijg geen keuze om in FAT32 te gaan.De partitie die ik wil formateren is in NTFS en ik zou graag die partitie hebben in FAT32
Thanks
Geplaatst door m@rio
Niet perse.
Hoe groot is de partitie die je wilt formatteren?
Geplaatst door cort
Ongeveer 115 GB.
Vroeger formateerde ik langs een DOS command.Maar hoe geraak ik aan mij C:/format c
Thanks
Geplaatst door cort
Heb ik al gezegd ; 115 GB
Geplaatst door LEONEHONDA
Nee het gaat me om wat M@rio schrijft,dus dat het niet noodzakelijk is dat je de keuze krijgt van formatteren in Ntfs,of in Fat 32,maar hij schrijft dus dat je die keuze niet hoeft te krijgen,daar gaat het me om.
En dat zou dus misschien af kunnen hangen van de grootte van jouw schijf,dus:...misschien is het dus zo dat een hele grote schijf geen fat 32 meer ziet,maar alleen Ntfs,en met die wetenschap is jouw vraag opgelost,snappie?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.