formatteren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Saba
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Saba

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
Hallo, ik heb misschien een vraag die al tien keer gesteld is. Maar ik heb dus een windows 2000 op mijn computer en ik wil c-schijf formatteren en krijg het dus ook niet voor elkaar. Ik kom gewoon niet in dos en command prompt lukt uiteraard niet omdat ie de c-schijf dan nog gebruikt!

Dus HELP!
Kan iemand mij helpen ik heb al een paar onderwerpen gelezen van dit forum en ook al uitgeprobeerd maar werkt dus niet!

met een opstart diskette, van win98 ofzo

maar je kan ook onder het opstarten f8 inraggen geloof ik :D

niet dus
Ik heb windows 2000 heb dus geen opstartdiskette van 98
en F8 heb ik al een miljoen keer geprobeerd!

Ik wou dat t zo makkelijk was dan had ik hier geen noodkreet neer hoeven zetten!

je moet in je bios wel zetten dat hij van diskette boot en niet van cd!!!

Opstarten met de win2000 cd en dan de aanwijzingen volgen

misschien kan iemand een keer stap voor stap uitleggen hoe ik dan in de BIOS kom, wat ik waar om moet zetten

Blijkbaar gaat er dus iets niet goed???

By the way ik ben geen hij!

met de delete toets, ik heb zelf amd bios, dus iemand anders kan het denk ik beter uitleggen

ik heb dus ook geprobeerd via cd maar dan formatteert hij dus niet de c-schijf en DAT was nou net de bedoeling
:-)

delete toets heb ik ook al geprobeerd maar daar reageert hij helemaal niet op!

met F2 kom ik in de setup, moet ik dus niet hebben

Met F8 kom ik als het goed is inderdaad in de BIOS (F10 doet namelijk helemaal niks dus hopeloos)
Maar dan weet ik dus blijkbaar niet hoe ik verder moet om hem te laten booten via A-drive
snif snif

tja... het is een blauw scherm?

ehmm kan iemand ffies kijken?

Kun je niet gewoon simpelweg format.com op een diskette zettuh... naar DoZ gaan, en em opstarten!?!

hij weet toch niet hoe je in de bios floppy op first boot device moet zetten :rolleyes:

tot zo ver de BIOS

Nee ik snap t nog wel wanneer ik de BIOS inkom, maar dna weet ik niet precies waar ik t in moet stellen om van die A-drive te laten booten, misschien weet je dat wel zo uit je hoofd???
In ieder geval al bedankt voor je meedenken!

nee ik start mijn pentium 4 wel ffies op, kijk ik even voor je

ook leuk als ik weet hoe ik in dos kom maar dat blijkt voor mij momenteel ook een heel vraagstuk te zijn dus suggesties zijn altijd welkom!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan