• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule doortrekken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Code:
Union(Range("D4:D" & lr), Range("F4:F" & lr), Range("H4:H" & lr), Range("J4:j" & lr), Range("[COLOR="#FF0000"]H[/COLOR]4:[COLOR="#FF0000"]K[/COLOR]" & lr), Range("N4:N" & lr)).FillDown
dus niet alleen de even kolommen.;)

Dan mogen H en J er weer uit toch?

Alleen even naar het laatste stukje gekeken. Moet mijn keurig stukje knap en ultiem programmeerwerk ook maar niet gekaapt worden:D

Als ik het goed zie, dan heeft iedereen die reageerde de vraag niet goed gelezen, inclusief ikzelf.
Bericht 1 nalezend, gaat het alleen om de kolommen D, F, H, I, J, K,en N.
Hoe dan ook, de vragensteller zal nu toch wel een passend antwoord kunnen samenstellen denk ik.

In #21 staat H:K zapatr. ;)

Volgens mij in #2 al. Maar zo komen we zo'n druilige "zomer"avond toch ook mooi door:rolleyes:

Ja, dat is zo, JULLIE hebben gelijk.

Laatst bewerkt:
@verluc,
het zal je duidelijk zijn dat ik in mijn antwoorden ervan uitging dat alleen de even kolommen moesten worden gekopieerd. Dat is echter niet het geval, dus mijn antwoorden zijn niet helemaal van toepassing.
@VenA en @HSV,
Mijn verontschuldigingen voor het feit dat ik de vraag niet goed had gelezen.
Zal proberen dat in de toekomst te voorkomen (volgende week is de vakantie voorbij en dan zul je mij hier sowieso minder zien).
Alleen even naar het laatste stukje gekeken. Moet mijn keurig stukje knap en ultiem programmeerwerk ook maar niet gekaapt worden:D
Van kapen is hier m.i. geen sprake. Daarvan spreekt men doorgaans als men werk van anderen (vaak zonder bronvermelding) ten eigen voordele aanwendt of misbruikt. Ik gebruikte die methode echter al veel eerder (ook op dit forum), o.a. in november 2013; zie:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/796061-Rij-invoegen-inclusief-formules-in-bepaalde-cellen

Je hoeft je daar niet voor te excuseren hoor.
Overkomt ons allemaal weleens. :thumb:

@zapatr, Wel eens van ironie gehoord en waarom denk je dat de :d er staat? Mijn code was zeg maar van het soort lomp in stukjes opknippen van het probleem. Het gebruik van een Array is een veel nettere (kortere) methode. Dus ook :thumb:

Verder sluit ik mij aan bij de woorden van HSV.

Geniet nog even van je vakantie. (Ik heb 'm nog te gegoed en dan zie je mij hier sowieso niet)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan