hoi,
voor een fotoalbum op mijn site moet ik een XML file vullen met gegevens.
Nou heb ik een tabblad gemaakt waarop de gegevens kunnen worden ingevuld
(foto nummer, fotonaam en omschrijving)
om nou een juiste export naar een XML file te maken moet ik een formule waarin die gegevens worden gebruikt een aantal keer naar een ander tabblad kopieren. (het aantal toe te voegen foto's)
dit aantal wil ik best wel opgeven in een cel, maar als hij het uit het eerste tabblad zou halen zou het nog mooier zijn.
Is er iemand die mij opweg kan helpen met het kopieren van de formule.
Ik heb een voorbeeld toegevoegd maar daarin heb ik zelf een aantal regels gevuld met de formule. dit is lastig omdat ik dan steeds de regels die ik niet gebruik moet verwijderen voordat ik het tabblad kan gaan omzetten naar een XML file.
Alvast bedankt voor de reactie
voor een fotoalbum op mijn site moet ik een XML file vullen met gegevens.
Nou heb ik een tabblad gemaakt waarop de gegevens kunnen worden ingevuld
(foto nummer, fotonaam en omschrijving)
om nou een juiste export naar een XML file te maken moet ik een formule waarin die gegevens worden gebruikt een aantal keer naar een ander tabblad kopieren. (het aantal toe te voegen foto's)
dit aantal wil ik best wel opgeven in een cel, maar als hij het uit het eerste tabblad zou halen zou het nog mooier zijn.
Is er iemand die mij opweg kan helpen met het kopieren van de formule.
Ik heb een voorbeeld toegevoegd maar daarin heb ik zelf een aantal regels gevuld met de formule. dit is lastig omdat ik dan steeds de regels die ik niet gebruik moet verwijderen voordat ik het tabblad kan gaan omzetten naar een XML file.
Alvast bedankt voor de reactie
Bijlagen
Laatst bewerkt: