Goedenmiddag allemaal,
Op mijn werk gebruiken we Excel lijsten, waarmee we bestellingen plaatsen. Deze bestellingen worden gebaseerd op een geschiedenis van de afzet, verdeeld over kwartalen per jaar.
Een aantal van onze leveranciers zijn heel lastig qua uitleveren, waardoor we regelmatig kwartalen hebben waar een bepaald artikel niet op voorraad is geweest.
Ik zou graag met mijn muis over deze cellen (dus: kwartaal 1 - kwartaal 2 - kwartaal 3 - kwartaal 4) willen hooveren, en dat er dan een pop-up (opmerking) naar voren komt, waar de gemiddelde voorraad in komt te staan van dat kwartaal. Is dat mogelijk?
Ter verduidelijking heb ik een Excel bestandje toegevoegd;
Bekijk bijlage Gemiddelde voorraad.xlsx
Hierin staat een voorbeeldje uitgewerkt. Ik heb daarin al een opmerking gezet die de gemiddelde voorraad laat zien.
Is zoiets uberhaupt mogelijk? Of misschien weet iemand een andere/betere oplossing
?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Jelle
Op mijn werk gebruiken we Excel lijsten, waarmee we bestellingen plaatsen. Deze bestellingen worden gebaseerd op een geschiedenis van de afzet, verdeeld over kwartalen per jaar.
Een aantal van onze leveranciers zijn heel lastig qua uitleveren, waardoor we regelmatig kwartalen hebben waar een bepaald artikel niet op voorraad is geweest.
Ik zou graag met mijn muis over deze cellen (dus: kwartaal 1 - kwartaal 2 - kwartaal 3 - kwartaal 4) willen hooveren, en dat er dan een pop-up (opmerking) naar voren komt, waar de gemiddelde voorraad in komt te staan van dat kwartaal. Is dat mogelijk?
Ter verduidelijking heb ik een Excel bestandje toegevoegd;
Bekijk bijlage Gemiddelde voorraad.xlsx
Hierin staat een voorbeeldje uitgewerkt. Ik heb daarin al een opmerking gezet die de gemiddelde voorraad laat zien.
Is zoiets uberhaupt mogelijk? Of misschien weet iemand een andere/betere oplossing

Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Jelle