Maglor
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 feb 2005
Ik probeer in twee cellen van mijn werkblad telkens een eenvoudige formule in te voegen. Het aantal cellen dat hij in die formules moet gebruiken, kan wel steeds veranderen. Daarom ben ik met het volgende naar voor gekomen:
In G3 moet dus dit komen (aangenomen dat P300 de laatst ingevulde cel is): =SUM(P11
300).
In het 'Immediate' venster wordt deze code perfect uitgevoerd. De formule komt in de cel te staan en wordt correct berekend.
Laat ik de code lopen, krijg ik echter een Error 1004. (Application defined or object defined error).
Code:
Sheets("Completed Timesheet").Activate
With ActiveSheet
.Range("J12", .Range("Q12").End(xlDown).Address).Clear
.Range("J11:Q11", .Cells(11, 2).End(xlDown).Offset(0, 15).Address).FillDown
.Range("G3").Formula = "=SUM(" & .Range("P11", Range("P11").End(xlDown)).Address & ")"
.Range("M3").Formula = "=COUNTA(" & .Range("B11", Range("B11").End(xlDown)).Address & ")"
End With
In G3 moet dus dit komen (aangenomen dat P300 de laatst ingevulde cel is): =SUM(P11
In het 'Immediate' venster wordt deze code perfect uitgevoerd. De formule komt in de cel te staan en wordt correct berekend.
Laat ik de code lopen, krijg ik echter een Error 1004. (Application defined or object defined error).