formulier automatisch vullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jwaque

Verenigingslid
Lid geworden
16 aug 2006
ik zit helemaal vast. volgens mij maak ik een grote denk fout maar ik krijg hem niet uit mij systeem.
Ik heb een tabel met sondeart, een tabel met patient gegevens en een tabel met sondeMO. In de tabel sondeart staan de gegevens van een artikel. in patientgegevens de patient gegevens en in sondeMO worden deze twee aan elkaar gekoppeld. Nu wil ik een formulier met de patient gegevens en een sub waarin ik de bijbehorende artikelen kan kiezen. Maar als ik nu een artikel kies wil ik dat de andere velden van het artikel ook in het subformulier worden getoont. dit laatste lukt me dus niet. het liefste zo ik vervolgens per nieuw record ook nog iets toe kunnen voegen specifiek voor artikel bij deze patient.

kan iemand mij op weg helpen waar ik mis denk. het lukt niet om een voorbeeld te plaatsen. Ik ben over naar 2010 maar nog niet heel tevreden.

voor de gene die erover gedacht hebben bedankt. Ik had de namen van de velden niet goed ingevuld.

Beste jwaque,

Volgens mij zit ik met het zelfde probleem. Hoe heb jij het opgelost?

Groeten,
Henning

Zoals je kunt zien, heeft TS zijn probleem zelf al opgelost. Ik zou zeggen: als je een probleem hebt, maak een eigen vraag aan. Inbreken in een vraag van iemand anders is niet netjes, en al helemaal niet als die Opgelost is.

ik heb in het opzoek veld met invoer een query gemaakt die de gewenste velden opzoekt. in het textveld ernaast heb ik alleen de naam van het gewenste veld in gevuld. en nu werkt het.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan