starsearch
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 nov 2002
hallo,
Ik heb een formulier staan op mijn pagina. De data word nu netjes geplaatst in de database. Zodra iemand zich heeft ingeschreven ontvangen ze hierover automatisch een mailtje. Tot zover gaat alles prima. Maar nu wil ik ook een automatisch mailtje ontvangen met daarin de belangrijkste velden zoals: Voornaam, Achternaam, Geboortejaar, Emailadres en Ambities. Al die velden hebben ze ook ingevuld dus de data heb ik.
Maar aangezien ik een nieuwsgierig persoontje ben wil ik up to date blijven als iemand zich aanmeld. Hoe doe ik dat?
Momenteel heb ik het volgende script:
Wie kan mij vertellen hoe ik dat moet doen?
:love:
Debby
Ik heb een formulier staan op mijn pagina. De data word nu netjes geplaatst in de database. Zodra iemand zich heeft ingeschreven ontvangen ze hierover automatisch een mailtje. Tot zover gaat alles prima. Maar nu wil ik ook een automatisch mailtje ontvangen met daarin de belangrijkste velden zoals: Voornaam, Achternaam, Geboortejaar, Emailadres en Ambities. Al die velden hebben ze ook ingevuld dus de data heb ik.
Maar aangezien ik een nieuwsgierig persoontje ben wil ik up to date blijven als iemand zich aanmeld. Hoe doe ik dat?
Momenteel heb ik het volgende script:
PHP:
<?php
/* Open connection to the database */
mysql_connect("localhost", "****", "****") or die ("Het is niet gelukt contact
te maken met de database");
mysql_select_db("starsearchleden");
/* Insert Values */
$query = "INSERT INTO leden (ID, Geslacht, Voornaam, Achternaam, Geboortedag,
Geboortemaand, Geboortejaar, Geboorteplaats, Adres, Postcode, Plaats, Telefoonnummer,
Gsmnummer, Emailadres, Univeristair, HBO, MBO, LBO, Anders, Namelijk, Beroep, Nederlands,
Engels, Duits, Frans, Spaans, Italiaans, Sport, Hobbies, Rijbewijs, Ambities, Ogen, Haar,
Uiterlijk, Lengte, Gewicht, Schoenmaat, Bovenwijdte, Taille, Heup, Cupmaat, Lingeriemaat,
Confectiemaat, Tattoo, Piercing, Litteken, Kenmerken, Fashion, Reclame, Cosmetica, Glamour,
Erotisch, Betaaldmodellenwerk, Modelervaring, Beheersingdansen, Specifiekedansen, Dansopleiding,
Naamdansopleiding, Danservaring, Welkedanservaring, Acteertoneelopleiding, Naamacteertoneelopleiding,
Tvervaring, Welketvervaring, Wiloptv, Geacteerdvoorlivepubliek, Watvoorrol, Rockstem, Popstem,
Jazzstem, Hogekoorstem, Countrystem, RBstem, Overig, Zangles, Zangopleiding, Zangervaring,
Welkezangervaring, Blaasinstrument, Slaginstrument, Toetsinstrument, Strijkinstrument,
Snaarinstrument, Muziekopleiding, Naammuziekopleiding, Band, Ervaringband) VALUES('NULL', '$Geslacht',
'$Voornaam', '$Achternaam', '$Geboortedag', '$Geboortemaand', '$Geboortejaar', '$Geboorteplaats',
'$Adres', '$Postcode', '$Plaats', '$Telefoonnummer', '$Gsmnummer', '$Emailadres', '$Univeristair',
'$HBO', '$MBO', '$LBO', '$Anders', '$Namelijk', '$Beroep', '$Nederlands', '$Engels', '$Duits',
'$Frans', '$Spaans', '$Italiaans', '$Sport', '$Hobbies', '$Rijbewijs', '$Ambities', '$Ogen', '$Haar',
'$Uiterlijk', '$Lengte', '$Gewicht', '$Schoenmaat', '$Bovenwijdte', '$Taille', '$Heup', '$Cupmaat',
'$Lingeriemaat', '$Confectiemaat', '$Tattoo', '$Piercing', '$Litteken', '$Kenmerken', '$Fashion',
'$Reclame', '$Cosmetica', '$Glamour', '$Erotisch', '$Betaaldmodellenwerk', '$Modelervaring',
'$Beheersingdansen', '$Specifiekedansen', '$Dansopleiding', '$Naamdansopleiding', '$Danservaring',
'$Welkedanservaring', '$Acteertoneelopleiding', '$Naamacteertoneelopleiding', '$Tvervaring',
'$Wiloptv', '$Geacteerdvoorlivepubliek', '$Welketvervaring', '$Watvoorrol', '$Rockstem', '$Popstem',
'$Jazzstem', '$Hogekoorstem', '$Countrystem', '$RBstem', '$Overig', '$Zangles', '$Zangopleiding',
'$Zangervaring', '$Welkezangervaring', '$Blaasinstrument', '$Slaginstrument', '$Toetsinstrument',
'$Strijkinstrument', '$Snaarinstrument', '$Muziekopleiding', '$Naammuziekopleiding', '$Band',
'$Ervaringband')";
$result = mysql_query($query) or die("Je gegevens zijn niet opgeslagen, probeer het later nog eens.");
print("Je gegevens zijn toegevoegd.");
mail("$Emailadres", "Welkom bij Star Search", "Hallo nieuwe Star Searcher,
We hebben je gegevens ontvangen. Ze worden z.s.m. verwerkt in onze database.
Je kunt zelf een portfolio aanmaken in ons forum met als doel contacten te leggen met anderen en jezelf te presenteren.
Veel Succes en bedankt voor je inschrijving!
Het Star Search Team
", "Wrom: WCONEUQZAAFXISHJEXXI
?>
Wie kan mij vertellen hoe ik dat moet doen?
:love:
Debby