GambiaUser
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 jul 2009
Ik wil graag mijn contact een formulier zetten.
Maar ik kan alleen geen PHP en mySQL laten draaien.
Hoe kan ik er toch een formulier op laten draaien?
Want mijn contact bestaat nu alleen nog maar uit:
"Contact
Ik wil u bedanken voor het komen op mijn site, ik vond het een genoegen om u van informatie te voorzien uit Gambia.
Stuur mij een e-mail en laat me weten wat je van de site, stuurt u suggesties, vragen, of andere opmerkingen die u wilt delen.
Mijn email is: Xmhelpdesk@gmail.com"
En dat lijkt wel een beetje onprofesioneel, en ik wil gewoon een formulier met een schrijfvak en daarvoor de optie met verplichte velden (gemarkeerd met *:
Naam* -Schrijfvak-
e-mail* -Schrijfvak-
Locatie -Schrijfvak-
Commentaar -Schrijfvak-
Heeft iemand hier een script voor?
Dit wil ik ook graag naar de mail die je in het eerste stuk zag, mail naar xmhelpdesk@gmail.com. Kan dat? Anders gewoon de andere optie.
Voorbaat dank!
Maar ik kan alleen geen PHP en mySQL laten draaien.
Hoe kan ik er toch een formulier op laten draaien?
Want mijn contact bestaat nu alleen nog maar uit:
"Contact
Ik wil u bedanken voor het komen op mijn site, ik vond het een genoegen om u van informatie te voorzien uit Gambia.
Stuur mij een e-mail en laat me weten wat je van de site, stuurt u suggesties, vragen, of andere opmerkingen die u wilt delen.
Mijn email is: Xmhelpdesk@gmail.com"
En dat lijkt wel een beetje onprofesioneel, en ik wil gewoon een formulier met een schrijfvak en daarvoor de optie met verplichte velden (gemarkeerd met *:
Naam* -Schrijfvak-
e-mail* -Schrijfvak-
Locatie -Schrijfvak-
Commentaar -Schrijfvak-
Heeft iemand hier een script voor?
Dit wil ik ook graag naar de mail die je in het eerste stuk zag, mail naar xmhelpdesk@gmail.com. Kan dat? Anders gewoon de andere optie.
Voorbaat dank!
Laatst bewerkt: