fort boyard de legende xp pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
Berichten
1.530
hoi ik heb een vraagje ik heb nog weer een oud spel uit de kast gevonden namelijk fort boyard de legende maar die werkt niet onder windows xp.

weet iemand een windows xp pack ervoor misschien ben al aan googlen geweest maar kon niet zo gou wat vinden

alvast bedankt groetjes mike:thumb:
 
hoi gedaan hij probeert optestarten krijg je een dos scherm en dan zegt hij plaats cd1 in de cdrom en druk op een toets maar die cdrom zit er in en pakt hem op 1 of andere manier niet.

misschien idee hoe ik dit kan oplossen

alvast bedankt groetjes mike
 
Als ie orgineel is moet ie het normaal gewoon doen ,bij mij wel tenminste heb ik ne gecontroleerd.
 
hoi het is een orgineel spel van 3 cd's

als ik cd 1 er in doe moet je hem instaleren daarna zegt hij dat ik de geluidskaart moet instaleren maar dat gaat ook niet goed en als je naar configuratie gaat werkt ook niet.

ik weet het niet meer

alvast bedankt groetjes mike
 
Dat weet ik ,heb het dus daar staks uit geprobeert , maar wel zo dat dat zogezegt in 98 mode draait , en bij mij gaat alles wel.
Wat dan de oorzaak is bij U weet ik niet!
 
haha je mag wel je zeggen :D
maar ja ik heb hem gezegd onder windows 98

en daarna opstarten maar niks helaas.

bedankt voor je reacties misschien dat iemand anders nog wat weet?

alvast bedankt groetjes mike:thumb:
 
Fort boyard PC game

Ik ben al heel lang opzoek naar deze oude game maar kan hem nergens meer kopen:(:(. Ik wil hem graag van iemand overnemen als diegene hem niet meer speelt of kwijt wil en desnoods een kopie ervan maken en dat ik geld betaal ervoor. voeg me toe op msn:

Dennis_ItsPartyTime@hotmail.com

heeeeeeeeeeeeeel erg bedankt!!!.
Met vriendelijke groeten Dennis Oudshootn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan