pilootnour5
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 22 nov 2008
Hallo
Ik heb besloten om mijn forum te verhuizen van mijn personal website van Nour.nl/mijnforumnaam naar www.mijnforumnaam.nl. Ik wil een goedkopen website waar ik een domein kan kopen alleen om mijn website online te houden met wat geheugen. Dus een webcreator is niet nodig.
Nou is mijn vraag dus niet, wat is een goeie website om een domein te kopen?
Mijn vraag is eigenlijk of het veel werk is om met mijn forum te verhuizen naar een nieuwe website. En is dit mogelijk? Is het veel werk of kan dit heel gemakkelijk?
Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe dit in zijn gang gaat?
Enige suggesties over goedkopen domeinen-websites is natuurlijk nooit fout.
Er zit geen haast achter dus ik heb de tijd.
Mvg,
EDIT: Zou een moderator mij kunnen verhuizen naar een andere sectie, vind hem nu ik het zie niet echt gepast... Sorry voor het niet opletten
Ik heb besloten om mijn forum te verhuizen van mijn personal website van Nour.nl/mijnforumnaam naar www.mijnforumnaam.nl. Ik wil een goedkopen website waar ik een domein kan kopen alleen om mijn website online te houden met wat geheugen. Dus een webcreator is niet nodig.
Nou is mijn vraag dus niet, wat is een goeie website om een domein te kopen?
Mijn vraag is eigenlijk of het veel werk is om met mijn forum te verhuizen naar een nieuwe website. En is dit mogelijk? Is het veel werk of kan dit heel gemakkelijk?
Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe dit in zijn gang gaat?
Enige suggesties over goedkopen domeinen-websites is natuurlijk nooit fout.
Er zit geen haast achter dus ik heb de tijd.
Mvg,
EDIT: Zou een moderator mij kunnen verhuizen naar een andere sectie, vind hem nu ik het zie niet echt gepast... Sorry voor het niet opletten