Kan ik de A HREF uit de <LI> halen zodat het geen link meer is??
Ja hoor. Ik had 'm er alleen in gezet, zodat je eventueel met een klik erop een uitvergroting zou kunnen laten zien, of naar een bepaalde andere pagina zou kunnen gaan. Maar dat hoeft natuurlijk niet.
Ik heb al een onLoad="runSlideShow()" dan kan er geen onload="readImageNumber();" zomaar achteraan toch?
Hé, dat zou betekenen dat er nog een SlideShow script op dezelfde pagina in werking is. Is dat echt zo, of is het een restant van een vorige versie? En zit er dan ergens in de <head> een verwijzing naar dat andere script?
Als het echt zo is, en er ook nog op een andere plek in de pagina een andere SlideShow gaande is, dan zou even goed gekeken moeten worden of beide scripts elkaar niet in de weg zitten (doordat bv. variabelen dezelfde naam hebben).
Maar er kunnen op zich best twee of meer opdrachten onLoad gegeven worden:
onload="runSlideShow();readImageNumber();" of iets dergelijks. De bijbehorende commando's worden dan na elkaar uitgevoerd.
de DIV's doen niet wat ik wil.
Hoe zou jij "of iemand anders natuurlijk" dit oplossen?
De <div>'s doen wat je opdraagt, en niet wat je wilt.

Ik zou eens proberen in de css (hier beperkt tot de hoofdzaken):
Code:
[FONT="Courier New"][SIZE="2"]#menu { float:left; width: ..px; }
#carrousel {float: right; width: ..px; }
#main {
margin-left: ..px; /* even groot als de breedte van de #menu-kolom */
margin-right: ..px; /* even groot als de breedte van #carrousel, */
/* als dat ook een kolom moet worden; */
/* als de content onder #carrousel mag doorlopen, */
/* dan geen margin-right. */
/* geen float, geen breedte */
}[/SIZE][/FONT]
En dan in de html dezelfde volgorde van <div>'s aanhouden.
De #main gaat dan automatisch de ruimte tussen de linker- en de rechter-float opvullen.
De table kan dan rustig in de woonkamer blijven staan, in plaats van in de computer gepropt te moeten worden; dat zou alleen maar hakhout en splinters in de html veroorzaken).
Met vriendelijke groet,
CSShunter