foto galerij

Status
Niet open voor verdere reacties.
in welke format ga je je website maken? php of html? Ik zou kiezen voor php. Heb je hier enige ervaring in? Anders moet je me even een personal mail sturen, geef ik je een korte handleiding vanuit me eigen hd die ik zelf had gekopieerd een keer.

DJ. Artistic@gmail.com

php?

ik weet niet eens wat php is.

ik maak in dreamweaver een lege pagina en ga vervolgens met tabellen e.d. aan de gang.

die geef ik een bepaalde achtergrondkleur, zet er teks en foto's in en de pagina is klaar.

ik werk niet met html codes, wel heb ik bijvoorbeeld een html code van google maps gekopieerd en geplakt in mijn site om een plategrond op mijn website te krijgen.

in dreamweaver staat hij altijd op "design" en incidenteel zet ik hem op "code" om er bijvoorbeeld zo'n plattegrond in te krijgen.

ik ben dus een echte beginner en weet nog niet veel

als je me toch kunt helpen, zou ik daar erg blij mee zijn.

groetjes Nathalia

haha, kan photoshoppen, php scripten, java scripten, maar dreamweaver..
Heb het nog niet eens geprobeerd. Zou wel willen doen hoor. Het spijt me, ik kijk weer niet naar het topic onderwerp waar gewoon dreamweaver staat. Het spijt me heel erg.

Sorry, kan je hierbij niet helpen. Moet ik me echt dag en nacht anders in gaan verdiepen om jouw zo snel mogelijk een antwoord te geven haha...

Beste Nathalia,

Ik heb die site even bekken. Het ziet er inderdaad erg mooi uit. Als je bij Internet Explorer even kijkt naar de bron (via Beeld, daarna naar bron) kom je het volgende tegen:

/***********************************************
* Image Thumbnail Viewer II script- © Dynamic Drive DHTML code library (www.dynamicdrive.com)
* Visit http://www.dynamicDrive.com for hundreds of DHTML scripts
* This notice must stay intact for legal use
***********************************************/

Daaraan zie je, dat die foto galerij kennelijk aangemaakt is met een tool of code van de website www.dynamicdrive.com.

Je kunt op die site eens verder kijken. Daar staan een heleboel gratis DHTML code voorbeelden.

M.vr.groeten,

Cojan.
ik heb op een website een fotogalerij gezien die ik graag zo ongeveer op mijn website wil hebben.

dit is de pagina: http://www.heerkens.nl/p___/heerkensopenhaarden/collectie.html

weet iemand hoe je dit kunt maken???

alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan