Foto in formulier invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rommyke

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2007
Weet er iemand een code of manier om bij het ingegeven van nieuwe gegevens een foto automatisch via een popup in een formulier te laten verschijnen ?

Bevoorbeeld, :

Bij dubbel klikken op de plaats waar de foto moet komen dat men een popup krijgt van wilt u een foto toevoegen ? bij ja krijg je een brouwser venster en kan je naar de te in te voegen foto brouwsen en die toevoegen door op de foto te klikken .?

Liefst als ole object .

Bedankt

Groeten
Romain

Liefst als ole object

Hallo Romain,

raad ik sterk je af ivm bloating (excessief groeien van je toepaasing met uiteindelijk kompleet vastlopen als resultaat).
Mbt je vraag, zoek even in de sektie Access, formulier en foto's is al vrij vaak aan de orde geweest.

Groet,

Tardis

Oke Tardis bedankt voor de Tip.

Ik heb een mooi voorbeeld gevonden om een foto in te voegen in een form .(Fotos staan in een aparte map en niet meer via ole object) , maar als ik dit gebruik krijg ik bij een record overgang een kleine flikkering .
Deze flikkering is een box met de boodschap van " importing - en locatie vanwaar foto staat - "

Een idee hoe ik dit weg krijg ?

Laatst bewerkt:
Probleem is opgelost , heb het gevonden .

Foto's stonden in jpeg ., omgezet naar bmp en alles is oke :D

Zou je mij willen uitleggen hoe je dit hebt gedaan aub?
ik ben er zelf ook naar op zoek...

Grtzzz

Zou je mij willen uitleggen hoe je dit hebt gedaan aub?
ik ben er zelf ook naar op zoek...

Hallo netpirate ,

In bijlage het voorbeeldje wat ik gevonden had.

De code die achternieuw staat kun je in een dubbelkllik event zetten bij een frame of label

Groeten
Romain

Bijlagen

Oud topic, maar dit is precies wat ik zoek! Kan iemand me uitleggen hoe ik dit in mijn eigen Access (2003) formulier verwerkt krijg? Zo'n held ben ik daar niet in, kopiëren en plakken lukt namelijk niet (A)

Dan wordt het lastig. Als je er aan de hand van het voorbeeld niet uitkomt (en dat is nog steeds goed bruikbaar) maak dan een eigen vraag aan. Deze is, zoals je ziet, behoorlijk bejaard, en al jaren opgelost. En het is niet netjes om in een afgesloten topic een eigen vraag te stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan