foto uploaden

• Onderwerp starter Onderwerp starter Veke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Veke

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2004
Hoi allemaal,

Het is mij niet meer mogelijk een foto up te loaden naar een bepaalde site. Daarvoor ging het wel maar iemand heeft met mijn computer gewerkt. Zouden het bepaalde instellingen zijn die de upload verhinderen?
:confused:

Laatst bewerkt:
Op die site zijn dingen te zien en te lezen die niet geschikt zijn voor de jeugdige kijkers van www.helpmij.nl

Ik denk dat je die link weg moet halen;)

Krijg je een bepaalde foutmelding als je wilt uploaden? Staat je beveiliging te hoog?

Hoi Tanja,

Ik heb de link weggehaald. Nee ik krijg geen foutmelding maar de upload werkt gewoon niet, ik krijg opnieuw de eerste pagina in een nieuw venster, dat is al. Ik zou niet weten welke beveiligingen ik moet veranderen? Iets met Java of zo???

Bedankt voor het verwijderen van de link

Ik heb in die link gezien dat ze ook een forum hebben. Heb je gekeken of meer mensen met dat probleem zitten? Misschien ligt de fout bij hun site.

Heb je xp? Probeer eens een systeemherstel terug te zetten van toen het nog wel werkte. Kun je dan wel oploaden? Zo ja, dan is er iets in je eigen pc veranderd.

Ok ik zal het nakijken en laat nog wel iets weten.

Alvast bedankt voor jouw snelle hulp,:D

Hallo Tanja,

Ik geraak niet eens in dat forum, dus er klopt iets niet. Via een cybercafé kan ik mijn foto's wél uploaden! Nochtans mijn privacy-instellingen accepteren alle cookies. Wat nu?:confused:

ik kan geen foto's uploaden

Kan niemand mij niet helpen???:o

Hoi Tanja,

Het is ondertussen opgelost. Het kwam gewoon door mijn Norton Firewall. Even afgezet en toen kon ik foto's uploaden! Dank voor alle hulp. En ik wil hier toch ook nog eens een fantastisch (gratis) anti-spyware-progje aanraden dat zomaar effe volautomatisch de 5 beste anti-spyware progs op de achtergraond runt:

http://www.freedownloads.nl/hitman_pro.htm

Bedankt voor alle hulp!

Bedankt voor de tip van het programma. Ik ga hem gelijk proberen.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan