Opgelost Foto van Polarsteps

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Dit topic is als opgelost gemarkeerd

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo
Ik wil foto's van vrienden die op polarsteps op
Mijn pc hebben. Kan dat zoja hoe?

Ik ken die app niet, en ik betwijfel of er veel mensen zijn die deze app hier gebruiken.
Maar om een poging te wagen: Kan je die niet downloaden via de app, of anders gewoon screenshotten?

Ik snap je vraag niet helemaal; wist ook niet wat Polarsteps is, moet ik er gelijk bij zeggen. Maar dat lijkt een reis website te zijn waar je, vermoed ik, foto's van tripjes kan posten? Als je die foto's kan zien, kan je ze toch ook downloaden? Of werkt dat anders?

Als je op reis gaat en je hebt Polarsteps, kunnen anderen je reis volgen en ook de foto's die er op geplaatst worden. Nu wil ik deze foto's op mijn laptop hebben, maar krijg ze niet vanaf mijn telefoon op mijn laptop.

Heb je dit al gelezen?
Maar om een poging te wagen: Kan je die niet downloaden via de app, of anders gewoon screenshotten?
Hoe je het op je computer krijgt kan op veel manieren, die vast wel eenvoudig uit te vinden zijn.

In het engels maar er zijn vertaal pagina's.

Kun je foto's van Polarsteps downloaden?

Log in at www.polarsteps.com using a laptop or desktop computer. Click on your name on the top right of the page and select Account Settings. Scroll down to ''Download my data'' in the privacy section. Click the blue link to "Download a copy of your data"15 nov 2024

Hallo
Ik wil foto's van vrienden die op polarsteps op
Mijn pc hebben. Kan dat zoja hoe?
Foto's van vrienden...
Scroll down to ''Download my data'' in the privacy section. Click the blue link to "Download a copy of your data"15 nov 2024
En dus niet zijn eigen data. 😊
Op grond van AVG die ze voeren, verwacht ik niet dat hier foto's van vrienden tussen zitten. Misschien wel foto's mét vrienden, maar dat is weer een ander verhaal.

Hoe moet ik screenshotten met mijn telefoon/tablet?

Welk merk en type heb je? En wat heb je al gevonden?

Samsung a22 5g telefoon

Lijkt mij handiger om vanaf de computer te werken; ik neem tenminste aan dat als je op de computer inlogt je óók de reisgegevens kan bekijken. En dan is het opslaan van de foto's normaal gesproken heel simpel. En je eigen foto's downloaden is al uitgelegd :).

Als ik dat doe, krijg ik alleen op mijn scherm hetvolgende UITSCHAKELEN OPNIEUW OPSTARTEN EN NOODOPROEP

Post 4:
Nu wil ik deze foto's op mijn laptop hebben, maar krijg ze niet vanaf mijn telefoon op mijn laptop.

Dus je hebt de foto's op Samsung a22 5g telefoon staan en die moeten gekopieerd worden naar de laptop. Is dat jouw vraag?

Dan moet je hier naar kijken.

Neen, ze staan bij Polarsteps.

Als ik dat doe, krijg ik alleen op mijn scherm hetvolgende UITSCHAKELEN OPNIEUW OPSTARTEN EN NOODOPROEP
Juiste timing hebben. Ikzelf heb ingesteld (dat kan bij de gestures-instellingen) dat je met je zijkant van je handpalm (in de lengterichting van je telefoon) van links naar rechts kan swypen op je scherm. Misschien werkt het standaard zelfs.

De oplossing is:
- Kijken of je er een downloadknop vindt (zal wel niet)
- Screenshot maken
- Of je vrienden vragen.

Het is mij niet duidelijk ze schrijven wel "personal" data. Maar goed, als je in een "gesloten" omgeving zit en toestemming gegeven hebt om de foto's te delen dan zou je ze eenvoudig moeten kunnen downloaden.

Video

Laatst bewerkt:
@Senso Hier, de eerste vraag die ik uit dit topic opmaakt: Ik wil foto's van vrienden die op polarsteps (....staan).

Het gaat dus om foto's van vrienden. Nu zijn dat de foto's van vrienden, en dus niet jouw foto's. Dan valt het ook niet onder 'personal data'. Zelfs als die vriend ze met jou deelt omdat jij getagged wordt, dan is het nog niet jouw foto. Of dacht je dat zij graag de AVG overtreden?

Terug
Bovenaan Onderaan