Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe je het op je computer krijgt kan op veel manieren, die vast wel eenvoudig uit te vinden zijn.Maar om een poging te wagen: Kan je die niet downloaden via de app, of anders gewoon screenshotten?
Foto's van vrienden...Hallo
Ik wil foto's van vrienden die op polarsteps op
Mijn pc hebben. Kan dat zoja hoe?
En dus niet zijn eigen data.Scroll down to ''Download my data'' in the privacy section. Click the blue link to "Download a copy of your data"15 nov 2024
Juiste timing hebben. Ikzelf heb ingesteld (dat kan bij de gestures-instellingen) dat je met je zijkant van je handpalm (in de lengterichting van je telefoon) van links naar rechts kan swypen op je scherm. Misschien werkt het standaard zelfs.Als ik dat doe, krijg ik alleen op mijn scherm hetvolgende UITSCHAKELEN OPNIEUW OPSTARTEN EN NOODOPROEP
Foto's van vrienden...Hallo
Ik wil foto's van vrienden die op polarsteps op
Mijn pc hebben. Kan dat zoja hoe?
En dus niet zijn eigen data.Scroll down to ''Download my data'' in the privacy section. Click the blue link to "Download a copy of your data"15 nov 2024
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.