Foto verkleinen voor email optie weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DONOVAN

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2001
Berichten
614
Hoi,

Ik weet niet of ik deze vraag in deze sectie moet/mag schrijven maar ik zag zo snel geen andere gepaste plek.
Ik had altijd de optie in xp om een foto te kopieren naar emailontvanger. Dan kreeg ik de vraag: foto verkleinen voor verzending??
Die optie is nu na een reinstall van xp verdwenen en ik kan niet vinden waar ik hem weer aan moet zetten. Is er iemand die me een tip kan geven? Ik gebruikte die optie namelijk best vaak.

Alvast bedankt.

ps: ik heb de search gebruikt, maar zie alleen antwoorden als: gebruik infranview enz.
 
Deze zou het moeten doen
klik start, uitvoeren en typ

Regsvr32 Shimgvw.dll

Klik ok en restart
 
Foto verkleinen voor e-mail.


Na selectie van een foto, > "kopieren naar e-mail", verschijnt er automatisch een venstertje waarin windows xp vraagt of de afbeelding kleiner moet worden, of dat de originele afmetingen van de foto behouden moet blijven. Als deze functie niet meer werkt, zou het volgende moeten helpen:


Kllik op start > uitvoeren > en typ in het venster:


Regsvr32 Shimgvw.dll (let op spatie tussen 32 en Shimgvw.dll

Klik OK en herstart de computer.

Gezina was me net voor
 
Thanx

Hoi,

Dat werkte inderdaad ja!!

Toch vreemd dat ik het kwijt was vinden jullie ook niet?
En is er trouwens geen makkelijker te onthouden manier om deze functie terug te krijgen in xp? Iets wat je gewoon aan en uit kan vinken in een Opties scherm ofzo??

Ach maakt eigenlijk ook niet uit, want het werkt weer en ik sla deze pagina op in mijn IE favorieten. [je weet tenslotte maar nooit]

THANX!
 
Laatst bewerkt:
Tja, kan ook geen oorzaak vinden, ook Microsoft geeft alleen de oplossing, maar ja, het werkt weer. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan