foto's op cd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Ik wil met Nero elke maand een map met foto's in op een cd-r branden.Dus elk jaar 12 mappen op die cd-r.

Moet ik dan gewoon een multi-sessie cd-r maken of hoe kan ik dat doen ?

Ja een multi sessie en niet sluiten. Zo kun je de volgende keer bijzetten.

:rolleyes: Ik vraag me af of dit gaat passen en of het wel slim is.

Bij het branden van een sessie gaat er een aardig begin stuk en een eind stuk verloren, het hangt een beetje van de hoeveelheid MB's af die je brand maar 12 sessies op 1 CD is rijkelijk veel.
Daarnaast is het belangrijk dat een CD mooi schoon en kras vrij is als je er wat op brandt, met het lezen kunnen er vaak wel kleine foutjes verbeterd worden maar met het branden moet er niet iets in de weg zitten ( stof, vingerafdruk ) want dan komt er gewoon niks op die plek terecht. En na 11 maanden op een CD'tje gaan branden die je tig keer door je vingers hebt gehad is vragen om problemen, en als het mis gaat tijdens het branden en de sessie wordt niet goed afgesloten heb je weer kans dat je alle oude bestanden ook kwijt raakt.

:confused: Et lijkt mij trickie

:confused: Tja lastig

Ik zou maximaal 4x iets op cd branden, en als je de ruimte op je PC hebt de bestanden gewoon laten staan, en na 4 maanden alles een keer opnieuw branden op een vers cd'tje

Dat meen je toch niet.
Het ligt een beetje aan de hoeveelheid foto's.
Opnieuw branden.........Lijkt me sterk.

Je zou ze ook allemaal op een rewritable kunnen zetten en uiteindelijk op cd met slideshow en al.
Januari 2004 ............
februari

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan