foto's verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

yobib

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2005
hallo
foto's verzenden deed ik altijd zo, een aantal foto's selecteren
en dan met de rechtermuisknop kopieer naar e-mail en dan kreeg je een vraag of de foto's verkleinen of op ware grote verzenden en dat kan opeens niet meer.
weet dat het met de map sendTo te maken heeft en die is nu leeg heb ik er een snelkoppelijg van outlook expres in gezet
maar dan krijg je outlook expres in beeld maar er gebeurt verder niets. nu is mijn vraag welke snelkoppeling moet je in de map SendTo zetten om foto's te kunnen verzenden.
het is een heel verhaal ik hoop dat het duidelijk overkomt.

groeten yobib

Kijk eens of dit helpt:
Hier gevonden, onderaan: http://home.earthlink.net/~doniteli/index52.htm

Can't resize pictures for emailing!

When you right-click a photo, "Send To", "Email Recipient"... It should ask you if you'd like to resize the picture.

Vraag: My windows picture viewer does not ask me if I wanted to resize my photos for emailing...

Antwoord: Go to Start, Run, type
regsvr32 shimgvw.dll and click OK.
(Note: there is a space after the 32.)

heb de web-site bekeken maar kan er weinig mee.
gaat mij er om welke snelkoppeling of pictogram of verwijzing
moet ik in de map SendTo plaatsen dat ik' koppieer naar' kan gebruiken. maar in ieder geval bedankt voor de moeite.

op die website staat precies wat ik bedoel, heb ook gedaan wat je vertelde op die website stond het ook nog eens hetzelfde maar jammer genoeg mocht het niet baten de map SendTo is nog steeds leeg.
maar toch bedankt voor de moeite.groetjes

Het enige wat ik nog kan verzinnen is Systeemherstel want ik dacht dat je dit ook al had uitgevoerd: *klik*

Iemand anders nog wellicht?

( opgelost )

kan nu wel foto's selecteren en mailen al is het niet met XP, maar kreeg een tip van een kennis.
hij vertelde dat hij Picasa 2 gebruikte en dat het een overzichtelijk en best wel eenvoudig prgramma is.
en inderdaad gebruik het nu ook met veel plezier, dus het probleempje is nog wel niet opgelost maar kan wel veel foto's mailen en daar ging het mij om.
groetjes allemaal

Oh nou ja, zo kan het ook inderdaad, blijft jammer dat die optie in XP nog niet hersteld is. Maar goed, áls het maar werkt voor jou. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan