Fout bij instaleren van WolfET

Status
Niet open voor verdere reacties.

niksen

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2004
Hallo

ik heb wolf ET gedownload van 6 verschillende sites en ik krijg steeds dezelfde melding(zie bijlage)

weet iemand hoe ik dit kan oplossen want wil dat spel graag hebben want er zit een mooie uitbreiding in die veel op counter strike lijkt

Bijlagen

• Fout bij instalatie.JPG
    Fout bij instalatie.JPG
    26,6 KB · Weergaven: 24
plaatje vergeten :S

ik heb sata schijf geen ide schijf

Bijlagen

• kijk.JPG
    kijk.JPG
    90 KB · Weergaven: 36
Laatst bewerkt:
Je ziet van die blauwe woorden (dit zijn hyperlinks) druk daar op en dan moet je de stappen volgen die er daar beschreven staan. Dat eerste kan je niet doen omdat het hier om een gewone installer gaat. Probeer dit eens kuis eerst je pc op met ccleaner : http://www.ccleaner.com (vergeet niet de yahoo toolbar uittevinken tijdens de installatie en kies voor opschonen). Start vervolgens je pc opnieuw op en druk voor de windowslaadblokjes op de f8 toets en kies voor veilige modus en probeer vandaar te installeren. Probeer anders eens zonder antivirus te installeren.

nee dit doet het nog niet ik krijg nog steeds dezelfde melding

zal dit komen omdat ik een dualcore processor heb ?

Het zou kunnen maar zeker ben ik niet. Maar kan je niet proberen te werken met maar 1 cpu? Hoe dat je dat moet doen weet ik spijtig genoeg niet maar mensen met dual core processors hebben het in andere games kunnen oplossen maar dat was niet de foutmelding die jij krijgt.

Nielsvds zei:
Het zou kunnen maar zeker ben ik niet. Maar kan je niet proberen te werken met maar 1 cpu? Hoe dat je dat moet doen weet ik spijtig genoeg niet maar mensen met dual core processors hebben het in andere games kunnen oplossen maar dat was niet de foutmelding die jij krijgt.

ik nu lan party tot zondag dus heb ik heb de instalatie bestanden(allemaal) proberen te instaleren op die andere pc's(2 singlecore allesbij ongeveer rond de 3 Ghz) en daar gaven al die instalatie bestanden dezelfde fout dus nu weet ik haast wel cker dat er een fout in al die instalatie bestanden zit :( ik ga hem nu eens proberenb rte downloaden als bittorrent mishien wil dat nog bedankt voor je advies:thumb:

Graag gedaan hoor. Probeer eens even te installeren met je antivirus uitgeschakeld.

Nielsvds zei:
Graag gedaan hoor. Probeer eens even te installeren met je antivirus uitgeschakeld.

ja nu doet ie het dat was het hele eiereten :D bedankt man :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan