Fout bij opstarten Windows 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superbrian007

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2012
Hallo,

Ik wil graag Windows 8.1 installeren. Ik heb nu Windows 8.

Het updaten gaat 95% goed, maar als hij Windows wil laden geeft hij een fout aan: De installatie is niet voltooid. Start de installatie opnieuw als Windows op deze computer wilt installeren.

Ik heb Windows 8 ooit een keer gekocht toen het nog een aanbieding van 15 euro was. Als je een nieuwe laptop aanschafte, kon je updaten naar Windows 8 voor 15 euro.

Ik heb een Dell Inspiron N5110, met als voorgeïnstalleerde besturingssysteem Windows 7.

Ik wil wel heel erg graag updaten naar Windows 8.1. Dus het zou mij erg op prijs stellen als iemand weet hoe ik dit moet oplossen.

Alvast bedankt.

Mvg. Brian

Kijken of deze tool er voor zorgt dat wél succesvol geupgrade kan worden.
Verdere informatie over het upgraden: hier. Neem dat zeker ook door.

Tijs.

Hallo,

Bedankt voor je reactie, maar deze update heb ik al uitgevoerd vanmiddag. Ik dacht zelf ook: Misschien ligt het daar aan. Maar nee. Toen ik de Windows 8.1 update weer uitvoerde gaf hij precies hetzelfde aan. Die update die u beschreef heeft dus niks opgeleverd
Weet u misschien nog iets wat ik kan proberen?

Mvg. Brian

P.S. De onderstaande afbeelding krijg ik telkens na de update.
IMG_20131214_154201.jpg

Laatst bewerkt:
Er staan tientallen tips/voorbereidingen in de tweede link. Volg die dus (ook) na!
Vervelend dat ik daar nu wéér op moet wijzen.

Tijs.

Hallo, Ik heb de tweede link ook eens grondig doorgelezen. Maar ik heb alles gecontroleerd met Windows Update. Ik heb de pagina over Windows Update helemaal gelezen. Maar daar staat niets bij wat mij kan helpen. Ook het voorbereiden van de update heb ik eens grondig doorgenomen. Maar daar staat nets bij wat mij op weg kan helpen om Windows 8.1 te installeren.
Is er nog een andere mogelijkheid om de update aan het werkend te krijgen?

Mvg. Brian

Allerlaatste tip, en dan moet ik het opgeven:
De DISM stappen in deze link

Tijs.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Uw laatste tip heeft ook niet geholpen helaas.

Maar in iedergeval. Bedankt voor uw hulp.

Mvg. Brian

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan