• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Fout in vba code

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eenvoudige voorbeeldjes geven meer mogelijkheden om het probleem te analyseren. Schrijf de gegevens in de tabel en niet eronder.
 

Bijlagen

  • Tabelincombymetuserform.xlsb
    17,1 KB · Weergaven: 49
Deze opmerking ontgaat me even. Ik wil de tabel vullen middels het invulformulier wat ook gebeurt. Het probleem is dat de records niet zichtbaar zijn in de listbox
 
Het document van Haije in #18 doet het hier prima.
 
Hallo Ed

Heb het bestand van Haije wederom gedownload en nog steeds hetzelfde probleem. Ik zal excel eens opnieuw installeren. Misschien zit hier de fout
 
Dat zal geen verschil maken.
Ik kan in ieder geval nieuwe gegevens toevoegen die daarna direct zichtbaar zijn in het formulier.
Ook na het sluiten en opnieuw openen van het formulier.
 
Heb het bestand gedownload op de desktop en werkt daar inderdaad prima. Probleem zit dus in de laptop. Hier maar eens naar een oplossing zoeken
 
Da's wel een vreemde.
Succes met zoeken :)
 
Het probleem ontstaat omdat je de gegevens niet op de juiste wijze in de tabel zet. Als je dat niet ziet of niet begrijpt dat je met eenvoudige voorbeelden veel sneller kan zien waar het fout gaat dan kan je elke dag Excel wel opnieuw installeren. Als je zelf al niet weet waar je het in de code moet zoeken en aanpassen waar moeten de helpers het dan zoeken? Vandaar het zeer simpele voorbeeld in #21. Wedden dat het ook op de laptop werkt.
 
Hallo Ven A je hebt gelijk werkt inderdaad gewoon op de laptop. Feit blijft dat ik nog steeds niet snap wat ik verkeerd doe. Als ik Haije zijn bestand gebruik gaat het op de desktop goed maar op de laptop niet. Rara pindakaas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan