2 vragen:
De eerste vraag daar heb ik zelf al een niet werkende macro voor gemaakt: Tenminste niet ik, maar een maat van mij. Klopt niets van.
Het totale adres is D:\Bedrijf\Facturatie\2013\
Hierachter moet dan de bestandsnaam uit cel: C13 worden gehaald (voorbeeld: A2013-0005)
Het totale adres wordt dan: D:\Facturatie\Facturen PDF\2013\A2013-0005.pdf
Let op..... In het adres staat na: Facturen PDF, komt de mapnaam 2013 (Het betreffende jaar). Dit jaartal zie ik graag automatisch gegenereerd. Op die wijze gaat deze automatisch in 2014 naar 2014 toe. Wel wil ik dan hebben dat als de map 2014 niet bestaat, dat deze automatisch wordt aangemaakt.
De eerste vraag daar heb ik zelf al een niet werkende macro voor gemaakt: Tenminste niet ik, maar een maat van mij. Klopt niets van.
Code:
Sub opslaan()
Dim stPath As String
With Sheets("Factuur")
stPath = "D:\Bedrijf\Facturatie\Facturen PDF\2013\"
stPath = stPath & "factuur " & .Range("i13").Value & "\"
With CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
If Not .FolderExists(stPath) Then .CreateFolder stPath
End With
ActiveWorkbook.SaveAs Filename:=stPath.Range("i13").Value & ".pdf"
End With
Het totale adres is D:\Bedrijf\Facturatie\2013\
Hierachter moet dan de bestandsnaam uit cel: C13 worden gehaald (voorbeeld: A2013-0005)
Het totale adres wordt dan: D:\Facturatie\Facturen PDF\2013\A2013-0005.pdf
Let op..... In het adres staat na: Facturen PDF, komt de mapnaam 2013 (Het betreffende jaar). Dit jaartal zie ik graag automatisch gegenereerd. Op die wijze gaat deze automatisch in 2014 naar 2014 toe. Wel wil ik dan hebben dat als de map 2014 niet bestaat, dat deze automatisch wordt aangemaakt.
Laatst bewerkt: