Fout melding onder het virus sannen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat kan je gewoon bij mapopties doen en ook aan mapopties overlaten. Staat er ook bij (systeemmappen). Verder geeft het niet dat of je bij bepaalde mappen al iets hebt uitgevinkt. Er gebeurt dus niks.

Met de snelkoppelingen bedoelde ik die op het bureaublad, die verwijzen naar Outlook Express en Internet Explorer.

Wat betreft de installatie van Windows. Als je de CD erin doet, start die dan niet vanzelf op? Krijg je nog een foutmelding?

Groetjes,
Bennie
 
Waarom gaat het niet gewoon goed?:D

Kan je de inhoud van de CD naar een tijdelijke map kopiëren op je harde schijf en dan daarna setup draaien vanuit die map?

Groetjes,
Bennie
 
Die G is de Nero Virtual Drive. Die moet je via configuratiescherm\software kunnen verwijderen: ImageDrive (Ahead Software).

Heb je het nou al geprobeer door de inhoud van de CD naar de harde schijf te kopiëren en dan setup vanaf de harde schijf te starten?

Groetjes,
Bennie
 
Ja, je maakt gewoon een tijdelijke map aan, bijv. WinME setup, of iets dergelijks. Naar die map kopieer je de inhoud van de CD. Die map kan je daarna weer verwijderen.

Groetjes,
Bennie
 
ImageDrive (Ahead Software).

Sorry Bennie alweer he.

Ik heb het na gezocht in het configuratiescherm\ ImageDrive (Ahead Software).
het icoon staat alleen in het configuratiescherm krijg het niet verwijdert in software niets TOTAAL NIETS.

Gr: Ginil.
 
Het moet staan in software. Dat staat in het configuratiescherm en daarop moet je eerst dubbelklikken. Dan krijg je een heel lijstje te zien van al je software. Of staat het daar ook niet bij? Zo nee, dat lijkt me anders van later belang.

Groetjes,
Bennie
 
Kijk eens in apparaatbeheer (onder SCSI) of daar een imagedrive controller staat. Zo ja, daar verwijderen (misschien moet dat in veilige modus).

Het icoontje zal dan nog wel in het configuratiescherm staan. Zoek in de map windows\system naar al je *.cpl bestanden. Daar zal die tussenzitten. (Check via eigenschappen naar de naam; er zal Ahead bijstaan).

Groetjes,
Bennie
 
Even wat uitleg. Je *.cpl bestanden bevatten de icoontje die je o.m. ziet in het configuratiescherm. Als je met de verkenner naar de map C:\windows\system gaat, moet je even je bestanden sorteren op extensie (dat zijn de laatse drie tekens van een bestand: bijv. brief.doc; waar doc een extensie is). Dan zie je alle *.cpl-bestanden onder elkaar. Welke precies van de Virtual drive is weet ik zo niet uit mijn hoofd; kwestie van langsgaan.

Apparaatbeheer bereik je via eigenschappen van deze computer (Tabblad apparaatbeheer). Loop even alles langs (+ tekentjes uitelkaar klappen door erop te klikken). Dan moet je hem kunnen zien.

Ik hoop niet dat mijn naam je vannacht een nachtmerrie doet veroorzaken.:rolleyes:

Groetjes,
Bennie
 
Gevonden in apparaatbeheer (onder SCSI)

Goedemorgen Bennie...

Ik heb in apparaatbeheer (onder SCSI) gevonden wat je zei en het verwijdert nu staat er we GEEN SCSI
meer zag ik toenet ik had toch imagedrive controller verwijderd niet de gehele SCSI.

Gr: Ginil.
 
Dus die virtuele drive zie je ook niet meer in "Deze computer" of in je verkenner?

Groetjes,
Bennie
 
virtuele drive weet ik niet te vinden.

Hoi Bennie...

virtuele drive staat dat ook in apparatenbeheer zo ja dan staat het er niet meer in.

Gr : Ginil.
 
Ik bedoelde eigenlijk de schijf die de letter G had (zie je bericht van 23:34 uur). Zie je die schijf nog in in je verkenner staan of in Deze computer? Of is die daar ook weg?

Groetjes,
Bennie
 
"In apparaatbeheer zie ik wel geen SCSI meer staan kan dat kwaad offf."

Nee, kan geen kwaad.

Dat icoontje in het configuratiescherm kan je dus verwijderen, zoals ik al eerder heb uitgelegd.

Goed, maar Bennie:D gaat nu:
slapen001.gif


Groetjes,
Bennie
 
Geen SCSI in apparatenbeheer.

Hoi bennie....

Dit is nu ff mijn laatste bericht ik ga dan ook slaapjes doen.

Ik wilde je wel ff laten weten dat ik het heb na gekeken in apparaatbeheer onder de naar SCSI gezocht ik heb alles maar echt wel alles GOED nagekeken als er dan wel ergens de naam SCSI was maar nergens te vinden echt wel nergen ik zie die naam nergens tussen staan echt totaal wel nergens.
Ben ik het nu helemaal kwijt uit de PC en kan kwaad of heb ik dat gewoon nodig in de PC.
Wat moet ik nu doen.....

Heel veel groetjes van : Ginil.
 
Geplaatst door Bennie
"In apparaatbeheer zie ik wel geen SCSI meer staan kan dat kwaad offf."

Nee, kan geen kwaad.

Dat icoontje in het configuratiescherm kan je dus verwijderen, zoals ik al eerder heb uitgelegd.

Goed, maar Bennie:D gaat nu:
slapen001.gif


Groetjes,
Bennie
 
WIN-ME Instal zich NIET en icoon van nero gaat niet weg dat icoon.

Wie kan mij helpen....

WIN-ME en icoon van nero gaat niet weg dat icoon.
Dat icoontje in het configuratiescherm ik echt niet verwijderen als ik de muis erop hou staat er dit :
( C ) AHAED Software gmbh and its lisensors
Alleen als ik het blauw heb gemaakt en de muis erop hou staat het er ik krijg hem niet verwijdert dat icoontje.

In windows vond ik dit zoals jou boodschap aannam van afgelopen Zaterdag nacht : WIN/SYS/
image drive.DLL
imageHLP.DLL
Imageing.DLL
is dit van die nero offf/
via eigenschappen stond niet de naam; Ahead bij.

En met WIN-ME had ik in een map geplaatst vanuit de CD-ROM op de C schijf gezet en laat zich daar ook niet Instal.
Hoe krijg ik dit nu voor mekaar als ik mag vragen.....
Wat is de beste manier en oplossing...

Gr : Ginil.
 
Nee, dat zijn die de juiste bestanden. Ik citeer mezelf uit een eerder bericht:

"Even wat uitleg. Je *.cpl bestanden bevatten de icoontje die je o.m. ziet in het configuratiescherm. Als je met de verkenner naar de map C:\windows\system gaat, moet je even je bestanden sorteren op extensie (dat zijn de laatse drie tekens van een bestand: bijv. brief.doc; waar doc een extensie is). Dan zie je alle *.cpl-bestanden onder elkaar. Welke precies van de Virtual drive is weet ik zo niet uit mijn hoofd; kwestie van langsgaan."

Je kan dat icoontje dus niet direct verwijderen uit het configuratiescherm.

Krijg je bij het installeren van Win ME dezelfde foutmelding?

Groetjes,
Bennie
 
C:\windows\system en WIN-ME Instal.

Hoi Bennie.

Dat van in het configuratiescherm begrijp ik ff niet. Ik ben in de verkenner naar de map C:\windows\system gegaan, hoe kan ik die bestanden sorteren op extensie. Ik heb geen bestanden gezien die eindigen op *.cpl-bestanden hoe krijg ik dat onder elkaar.

Nee idd ik kan dat icoontje niet direct verwijderen uit het configuratiescherm.

Krijg bij het installeren van Win ME dezelfde melding dat ik de setup opnieuw moet uitvoeren ik kan allen klikken op SETUP AFSLUITEN.

Sorry voor dit ongemak allemaal. Gr : Ginil.
 
Open de Verkenner. In de lijst zet je de weergave op "lijst". (Zie plaatje). Klik vervolgens op "Type" (zie plaatje. Alle bestanden worden nu gesorteerd op extensie. Loop daarna de bestanden door die de extensie *.CPL hebben. Let op namen als Ahead, of Virtual drive, etc., etc. Als het niet direct duidelijk is uit de naam, dann zal je alle *.CPL-bestanden langs moeten lopen en controlleren op eigenschappen.

Je krijgt bij SETUP helemaal geen andere informatie. Dat is echt alles????

Groetjes,
Bennie

attachment.php
 

Bijlagen

  • lijstcpl.jpg
    lijstcpl.jpg
    35,4 KB · Weergaven: 74
CPL

Hoi Bennie..

Dit is de enigste wat op : Net.CPL eindigd.

Gr: Ginil
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan